Gå til innhold

RYKTE: Spotify får videoinnhold denne uka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, hvilken Spotify-plattform er best å vise video på? Ja, jeg vet, den med minst skjerm og dårligst lyd! Hva faen Spotify, kun for mobil?!? Dette kunne blitt genialt på PC, spesielt med en musikkvideofunksjon som andre nevner her, men neeeida, videomateriale gjør seg visst best på små enheter...

Lenke til kommentar

Hmm, hvilken Spotify-plattform er best å vise video på? Ja, jeg vet, den med minst skjerm og dårligst lyd! Hva faen Spotify, kun for mobil?!? Dette kunne blitt genialt på PC, spesielt med en musikkvideofunksjon som andre nevner her, men neeeida, videomateriale gjør seg visst best på små enheter...

 

Det virker som Spotify helt neglisjerer desktop platformen helt nå. Etter en nokså upopulær GUI update virker det som de bare lar den leve sitt eget liv, med liten interesse av å høre på brukernes tilbakemeldinger. Skuffende. Og at de i tillegg ikke planlegger å rulle ut video her i første omgang kan jo tyde på at de har hovedfokus på mobile enheter. Veldig synd, da dekstop er det jeg og mange andre benytter oss av desidert mest i løpet av en dag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...