Gå til innhold

RYKTE: – HTC One M10 kommer i mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

personlig syns jeg androidskinnet til HTC har gått nedover siden m7. jeg syns det var en fin balangse og sitil på m7 når jeg fikk den, men liker ikke hva jeg har sett at m8 og m9 har fått nå.

Lenke til kommentar

Jeg likte godt M7, men jeg har fått inntrykk av at de har blitt mindre og mindre populære. Men de har jo sine lojale fans, så de gjør sikkert noe riktig.

 

Jeg var en av de lojale fansene, men etter M9 og i løpet av sommeren har jeg bare blitt mer og mer lei. Kjøpte meg en 6P etter nyttår. Er selvfølgelig veldig fornøyd. Alltid likt Sense, men stock android er så bra og sense har bragt med seg så lite de siste generasjone at det skal litt til for at jeg kommer tilbake. Med mindre HTC bringer noe nytt å revolusjonerende til bordet, en flott design.. noe som helst egentlig. Tviler jeg mer og mer på at jeg kjøper en HTC igjen :(

Lenke til kommentar

personlig syns jeg androidskinnet til HTC har gått nedover siden m7. jeg syns det var en fin balangse og sitil på m7 når jeg fikk den, men liker ikke hva jeg har sett at m8 og m9 har fått nå.

 

Når det gjelder ikon og sånt, så har i det minst HTC temaer som du kan lett skifte forderes utseende. Samme gjelder bakgrunn på litt av hvert, Har selv M7 da, men det er jo blitt updatert med tiden det også.

Lenke til kommentar

Jeg likte godt M7, men jeg har fått inntrykk av at de har blitt mindre og mindre populære. Men de har jo sine lojale fans, så de gjør sikkert noe riktig.

 

Ikke så rart at folk går vekk i fra HTC når andre tilbyr langt bedre mobiler for samme eller mindre pris. Det er bare noe Apple kan klare.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

personlig syns jeg androidskinnet til HTC har gått nedover siden m7. jeg syns det var en fin balangse og sitil på m7 når jeg fikk den, men liker ikke hva jeg har sett at m8 og m9 har fått nå.

Når det gjelder ikon og sånt, så har i det minst HTC temaer som du kan lett skifte forderes utseende. Samme gjelder bakgrunn på litt av hvert, Har selv M7 da, men det er jo blitt updatert med tiden det også.

 

 

vet det,det er ikke det jeg syns har blitt dårligere. htc m7 er ikke siste versjon av android, noe m8 og m9 er. blant annet en ting jeg syns er dårligere med versjonen som er på m8 og m9 er at på m7, er det flere filtere når man tar bilder, noe jeg liker å ha det morsomt. på m8 og m9 er alle de som er der de som gjør bilder mere blåaktige, svarthvit og brunaktig. de andre er fjernet.

i tilleg kan du ikke legge dem på når du tar bilder, men må først ta bilde, så inn på galleri for så å gå inn på redigering som åpner en ny app.

 

er andre ting jeg syns har blitt dårligere også, men orker ikke ikke skrive det her. hvis m7 får en ny oppdatering, (den som er på m8 og m9 nå) kommer jeg ikke til å oppgradere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...