Gå til innhold

PODKAST: Er The Division et spill man egentlig burde glede seg til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lange disse podcastene. ;-)

Hvis flere klikket på denne artikkelen pga artikkeles tittel, begynner temaet i 55:00 ca.

 

Savner kapittelinndeling. :)

 

Credit for lite OT i podcasten! 

 

Vant å høre på Giant Bombcast og de holder på i 3 timer pr podcast men ja , klikka inn for artikkelen så takk for guiden

Lenke til kommentar

Tror at så lenge en skjønner at The Division ikke er et tradisjonelt skyte spill så er det mulig å ha det gøy med spillet. Det er mer et mmofps/rpg en noe annet. Et headshot er ikke insta kill fks. Alt kommer an på level på våpen og egenskaper. Stats på karakteren din osv.

 

Det er ikke Call of Duty/Gears of War som nok mange til en viss grad tror.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

AgnryJoe (og noen andre) ble invitert til å prøve The Division, og han har lagt ut ca en time med gameplay. Basert på det blir det nok neppe kjøp fra meg. Enkelte av kommentarene kaller det Destiny: New York, og det synes jeg passer ganske fint. Grafisk ser det heller ikke direkte bra ut, og gameplayet i seg selv... meh, ikke noe for meg. (Dette er selvsagt bare min personlige mening.) Men bildet sier som kjent mer enn tusen ord, så er man i tvil, er det mer enn nok gameplay her til å gjøre opp en bra mening om hvordan spillet blir:

 

 

For ordens skyld har jeg ikke hørt på podcasten, og kommer heller ikke til å gjøre det. Personlig har jeg aldri likt å sitte å høre på folk som snakker, om det er ti minutter eller fire timer. Det har ingenting å si om det er på radio, podcast eller TV. Gørrkjedelig er det uansett. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Tror at så lenge en skjønner at The Division ikke er et tradisjonelt skyte spill så er det mulig å ha det gøy med spillet. Det er mer et mmofps/rpg en noe annet. Et headshot er ikke insta kill fks. Alt kommer an på level på våpen og egenskaper. Stats på karakteren din osv.

 

Det er ikke Call of Duty/Gears of War som nok mange til en viss grad tror.

 

Enig, så mange tror dette er som CS/CoD. Hadde wow vært morro om du hadde one shotta alt? Dette er IKKE et fps spill, men et mmo.

Lenke til kommentar

AgnryJoe (og noen andre) ble invitert til å prøve The Division, og han har lagt ut ca en time med gameplay. Basert på det blir det nok neppe kjøp fra meg. Enkelte av kommentarene kaller det Destiny: New York, og det synes jeg passer ganske fint. Grafisk ser det heller ikke direkte bra ut, og gameplayet i seg selv... meh, ikke noe for meg. (Dette er selvsagt bare min personlige mening.) Men bildet sier som kjent mer enn tusen ord, så er man i tvil, er det mer enn nok gameplay her til å gjøre opp en bra mening om hvordan spillet blir:

 

 

For ordens skyld har jeg ikke hørt på podcasten, og kommer heller ikke til å gjøre det. Personlig har jeg aldri likt å sitte å høre på folk som snakker, om det er ti minutter eller fire timer. Det har ingenting å si om det er på radio, podcast eller TV. Gørrkjedelig er det uansett. :)

 

AngryJoe har en vri på podcastene som er litt morsom. Men må "betale" for dette angry-imaget med at sakligheten ofte blir så som så.

 

GameInformer har lagd en artikkel om det samme, men hvor de også tar frem grunner til at de to spillene ikke er like:

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2016/01/20/five-ways-that-the-division-is-like-destiny-and-nine-ways-it-s-not.aspx?PostPageIndex=1

 

Jeg synes det er vel generelle trekk hvis spillene det er at at begge spillene er 3. person. (Da kan man jo si at Gears of War of Last of Us er like). Eller at begge spillene ikke primært er lagd for PvP.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...