Gå til innhold

PewDiePie lanserer nytt YouTube-nettverk med et knippe YouTube-kjendiser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det nokon grunn til at dykk vel å skrive om akkurat dette nettverket når det (som de påpeiker sjølv) alleire finst ein drøss av desse nettverka?

Verdens største spill-YouTube-skaper er en sentral aktør i det, og det er dermed av bred interesse. Det er grunnen. Det blir det samme som at vi skrev om YouTubes lansering av YouTube Gaming, selv om vi ikke har skrevet mye om for eksempel Hitbox.

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

Synes ikke den nyeste Disney Star Wars var like bra som de gode gamle Lucas filmene. Tenker mest på selve historien. Nå er jeg ikke så veldig inne i originalhistoriene, og om denne følger tråden eller om den er noe nyoppfunnet del av Star Wars universet. Jeg synes det var spesiellt lite nyskapende å introdusere en ny og sterkere dødsstjerne som kverker planeter. Også kommer de allierte inn på liknende vis for å ødelegge den.

 

Ellers var det jo en visuellt fantastisk opplevelse, ikke noe å si på det. Tie fighter scenen inne i hangaren var spesiellt stilig.

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er møkk lei, nesten klin umulig å finne gameplay klipp på nett som ikke består av en tosk med mikrofon som skråler..

For og beskrive mine følelser for Pewdiepie/Markiplier Etc lets play sellouts sitt content så måtte jeg kompilere alle de verste hyle hendelsene de har i en kort video , forvrenge lyden, legge til radio skurr og så gjøre fargene polaroid.

 

Og så ville jeg skrudd opp lyden på max, plassert en gammel man med tinnitus forran skjermen og tvinget han til og se videon..

 

Kun da ville jeg fått fram hva jeg føler får Lets play folka.

 

/edit sjekket linken.... NO Dodger WHYYYY!!! how could you fall so low :(

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes ikke den nyeste Disney Star Wars var like bra som de gode gamle Lucas filmene. Tenker mest på selve historien. Nå er jeg ikke så veldig inne i originalhistoriene, og om denne følger tråden eller om den er noe nyoppfunnet del av Star Wars universet. Jeg synes det var spesiellt lite nyskapende å introdusere en ny og sterkere dødsstjerne som kverker planeter. Også kommer de allierte inn på liknende vis for å ødelegge den.

 

Ellers var det jo en visuellt fantastisk opplevelse, ikke noe å si på det. Tie fighter scenen inne i hangaren var spesiellt stilig.

 

Lucas laget KUN A New Hope. Han regisserte ikke Empire Strikes Back eller Return of The Jedi. MEN han hadde fullt kreativt ansvar for den ikke veldig bra prequel-trilogien. Og Force Awakens topper greit disse. Hilsen vennlig filmnerd og stor SW-fan

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, det er mangelvare på no commentary gameplay videor da flesteparten tydeligvis tror at vi vil se på trynet til en idiot mens han spiller samtidig som han spyr ut idiotiske hyl og vitser i desperasjon for å harveste subs, noe de dessverre får av småunger og de med lignende mentale nivå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er masse gode Let's Play-kanaler på Youtube, men de har ofte ikke mer enn en noen få tusen subscribers, så de kan være vanskelige å finne. Selv følger jeg mest med på Funky G sin kanal for tiden, da han har en vittig men ikke tilgjort stil og stort sett spiller spill som interesserer meg (JRPG, Metal Gear Solid, retro). Ellers er Christopher Odd en veldig seriøs youtuber som stort sett spiller vestlige rollespill. 

Lenke til kommentar

Det er masse gode Let's Play-kanaler på Youtube, men de har ofte ikke mer enn en noen få tusen subscribers, så de kan være vanskelige å finne. Selv følger jeg mest med på Funky G sin kanal for tiden, da han har en vittig men ikke tilgjort stil og stort sett spiller spill som interesserer meg (JRPG, Metal Gear Solid, retro). Ellers er Christopher Odd en veldig seriøs youtuber som stort sett spiller vestlige rollespill. 

Anbefaler "Worth a buy", han er relativ stor, trur saken angående lets play er å finne de som en liker på et sosialt nivå og som har samme interesser. Fra det perspektivet er Youtube lets play genialt siden alle kan finne sin egen lets play kanal som spesifikt tiltrekker seg selv istedenfor en stor kanal som blir tvunget på alle.

 

Synes ikke den nyeste Disney Star Wars var like bra som de gode gamle Lucas filmene. Tenker mest på selve historien. Nå er jeg ikke så veldig inne i originalhistoriene, og om denne følger tråden eller om den er noe nyoppfunnet del av Star Wars universet. Jeg synes det var spesiellt lite nyskapende å introdusere en ny og sterkere dødsstjerne som kverker planeter. Også kommer de allierte inn på liknende vis for å ødelegge den.

 

Ellers var det jo en visuellt fantastisk opplevelse, ikke noe å si på det. Tie fighter scenen inne i hangaren var spesiellt stilig.

Det er jo han JJ Abrams regissøren som står bak den nye filmen, og som rebooten av Star Trek er begge filmene bare pakkfulle av referanser til de gamle filmene/seriene uten noe ny handling og uten noe character Development. Det samme er nye Star Wars filmen, og jeg tviler på at de neste filmene blir noe mer enn bare referanser. Men det fungerer for Abrams filmene er utrolig underholdende, samme som Michael Bay filmer, men tviler på at det er filmer som er verdt å se flere ganger (med unntak av hans nye Benghazi film).

 

Star Trek: Big dark ship threatens the federation

Star Trek Into Darkness: Big star ship threatens the federation

 

Star Wars New hope og Return of the Jedi: Big Space base threatens the rebels.

Star Wars The References Awaken: Big planet base threatens the rebels.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

 

Synes ikke den nyeste Disney Star Wars var like bra som de gode gamle Lucas filmene. Tenker mest på selve historien. Nå er jeg ikke så veldig inne i originalhistoriene, og om denne følger tråden eller om den er noe nyoppfunnet del av Star Wars universet. Jeg synes det var spesiellt lite nyskapende å introdusere en ny og sterkere dødsstjerne som kverker planeter. Også kommer de allierte inn på liknende vis for å ødelegge den.

 

Ellers var det jo en visuellt fantastisk opplevelse, ikke noe å si på det. Tie fighter scenen inne i hangaren var spesiellt stilig.

Lucas laget KUN A New Hope. Han regisserte ikke Empire Strikes Back eller Return of The Jedi. MEN han hadde fullt kreativt ansvar for den ikke veldig bra prequel-trilogien. Og Force Awakens topper greit disse. Hilsen vennlig filmnerd og stor SW-fan

 

 

 

Det jeg sier her er vel i mindre grad aktuellt i Star Wars-universet, men man kan aldri vite hva Hollywood finner på for å ødelegge. Men, jeg synes alt for mange filmer og serier kopierer dette klassiske monstergapet, er til å bli virkelig oppgitt over:

 

RE_Retribution.jpg

Lenke til kommentar

Anbefaler kanalene til slowbeef (oppfinneren av let's play fra SA forumet), og hans samlekanal retsupurae.

PS, ikke noe for de som liker pewdie og hans likemenn. Humoren er beksvart, og stort sett på bekostning av andre let's playere.

 

For øvrig har Sony for noen dager siden prøvd å gjøre let's play til sitt eget varemerke.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...