Gå til innhold

Denne kan lade en Xbox One-kontroller på bare 60 sekunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer fælt på hvilke celler de bruker her og hvor mye ladehastigheten påvirker levetiden av batteripakken. 60 sekunder er ganske kjapt.

 

 

Har Xbox One fortsatt "vanlige" AA-batterier?

AA funker helt flott om du har kjøpt deg skikkelige oppladbare batterier. For de som fortsatt kjører engangsbatterier, det er 2016!

 

Panasonic Eneloop er det man kjøper om man vil ha moderne AA- eller AAA-batterier. Ingen minneeffekt og god ytelse og levetid.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

AV batterier er genialt på xbox one da de varer jævli lenge. Wii u og PS4 ligger konstant til lading da de bare holder noen få timer.

 

Oppladbare AA bruker jeg ikke. Har en haug av dem men de varer så utrolig mye kortere selv om det er 2016 (den der selv om det er år xxxx greia er så sinnsykt idiot måte å si ting på, bare måtte få lagt til det).

Lenke til kommentar

 

Haha, DEN klumpen på kontrolleren da, om jeg skulle måtte trenge strøm på kontrolleren mens jeg spiller klarer jeg meg nok heller med en kabel koblet til fremfor den svulsten der

Vel, siden den bruker 60 sekunder så trenger du ikke spille med den heller. Sålenge du klarer å vente 60 sekunder da.

 

 

Trenger ikke spille med den? Det er jo klumpen som er "batteriet", den lader jo ikke vanlige AA batterier

Lenke til kommentar

Lurer fælt på hvilke celler de bruker her og hvor mye ladehastigheten påvirker levetiden av batteripakken. 60 sekunder er ganske kjapt.

 

 

 

Har Xbox One fortsatt "vanlige" AA-batterier?

AA funker helt flott om du har kjøpt deg skikkelige oppladbare batterier. For de som fortsatt kjører engangsbatterier, det er 2016!

 

Panasonic Eneloop er det man kjøper om man vil ha moderne AA- eller AAA-batterier. Ingen minneeffekt og god ytelse og levetid.

Dette er nok celler av typen superkondensator etter ladetid og selvutlading å dømme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...