Gå til innhold

FEATURE: Dere har kåret de beste spillene fra 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig positivt overrasket over denne kåringen. Det er mye utenom AAA-øverst-i-hylla-på-Gamestop-spill her. Tenker det er på tide at jeg gir Ori en sjanse.

 

Fallout 4 på topp er det eneste som er litt kjedelig. Jeg tror dette har mye å gjøre med at spillet fortsatt er nytt, og at spillet ville kommet lenger ned om det hadde flere måneder på baken. Mange har ennå ikke rukket å oppdage at slutten i F4 er langt mer skuffende enn i de tidligere spillene, og sidequests er ikke håndtert så godt som i The Witcher 3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rainbow Six Siege får stryk karakter fra meg pga server problemene som ikke er gjort noe som helst med siden spillet kom ut for over en måned siden. Spillet oppleves fremdeles som det var i betaen og den siste (eneste) patchen som har kommet har ikke endret noe nevneverdig.

Ikke minst er spillet dyrt (400-500 for spillet + 259 season pass + ingame kjøp). Ran!

Endret av PantZman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenker det er på tide at jeg gir Ori en sjanse.

 

Det er et bra spill, men hadde aldri vært på lista om det ikke hadde så fin grafikk. Årets beste plattformspill er Broforce (selv om det har utrolig teit humor), så ville heller testet det om jeg var deg. Mulig Axiom Verge vil ha et ord med i spillet også, men det har jeg ikke fått spilt.

 

Ellers litt morsomt at folk som spiller mer enn et par AAA-spill per år blir avfeid som spillhipstere. Vet heller ikke hvorfor noen tror at disse "hipsterne" skal reagere på at folk flest spiller og liker dataspillenes svar på Justin Bieber. Det er jo helt normalt, og kommer alltid til å være sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Tenker det er på tide at jeg gir Ori en sjanse.

 

Det er et bra spill, men hadde aldri vært på lista om det ikke hadde så fin grafikk. Årets beste plattformspill er Broforce (selv om det har utrolig teit humor), så ville heller testet det om jeg var deg. Mulig Axiom Verge vil ha et ord med i spillet også, men det har jeg ikke fått spilt.

 

Ellers litt morsomt at folk som spiller mer enn et par AAA-spill per år blir avfeid som spillhipstere. Vet heller ikke hvorfor noen tror at disse "hipsterne" skal reagere på at folk flest spiller og liker dataspillenes svar på Justin Bieber. Det er jo helt normalt, og kommer alltid til å være sånn.

 

 

Jeg har ikke noe imot at folk spiller AAA-spill og jegg spiller masse AAA-spill selv. Jeg synes bare det er kjedelig med gamere som aldri utforsker noe utover de AAA-spillene som står øverst i hylla på Gamestop, aldri prøver å finne sine egne nisjer og aldri spiller noe som er eldre enn forrige generasjon. Ikke bare er det kjedelig, men jeg tror også de gjør seg selv en bjørnetjeneste.

 

Broforce har jeg spilt masse, men det er leeenge siden. Kom det spillet virkelig ut i 2015?

Lenke til kommentar

Fallout 4 på topp er det eneste som er litt kjedelig. Jeg tror dette har mye å gjøre med at spillet fortsatt er nytt, og at spillet ville kommet lenger ned om det hadde flere måneder på baken. Mange har ennå ikke rukket å oppdage at slutten i F4 er langt mer skuffende enn i de tidligere spillene, og sidequests er ikke håndtert så godt som i The Witcher 3.

Hvis det er noen trøst så har The Witcher 3 vunnet de fleste priser rundt omkring. Tror det er 170 - 40 i The Witchers favør nå.

Endret av Akrabra
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Føler the witcher 3 burde vunnet klart selv om det lider litt av konsoll sjuken som nesten alt annet som blir laget i dag. Men Story, sidequests,grafikk, teknisk utførelse er jo milevis foran fallout 4. Fallout4 er bra på mange måter men ikke det beste spillet som kom i år.

 

Witcher 3 lider nok litt av å ha kommet ut for 7 måneder siden. Nyere spill er selvsagt friskere i minnet enn eldre.

Lenke til kommentar

 

Tenker det er på tide at jeg gir Ori en sjanse.

 

Det er et bra spill, men hadde aldri vært på lista om det ikke hadde så fin grafikk. Årets beste plattformspill er Broforce (selv om det har utrolig teit humor), så ville heller testet det om jeg var deg. Mulig Axiom Verge vil ha et ord med i spillet også, men det har jeg ikke fått spilt.

 

Ellers litt morsomt at folk som spiller mer enn et par AAA-spill per år blir avfeid som spillhipstere. Vet heller ikke hvorfor noen tror at disse "hipsterne" skal reagere på at folk flest spiller og liker dataspillenes svar på Justin Bieber. Det er jo helt normalt, og kommer alltid til å være sånn.

 

Jeg er en av de som spiller betydelig mye mer spill enn ett par trippel-A titler hvert år. Jeg er faktisk alt-spisende og det utgjør ingen forskjell for meg hvilken sjanger, plattform det er på, eller om det er indie eller AAA. Er jeg interessert så spiller jeg det. Jeg endte fortsatt opp med at valget for meg sto mellom Fallout 4 og Witcher 3.

"Dataspillenes svar på Justin Bieber"... for ett tåpelig utsagn. Det er faktisk sånn at spill som vinner slike kåringer ofte er veldig gode spill, selv om du syns det orginale og unike indie-spillet ditt er så mye bedre.

Endret av NrNine
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...