Gå til innhold

Omtale av The Simpsons: Hit & Run


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En sesong tar ikke nødvendigvis et helt år...

 

My story begins in nineteen dikkety two. We had to say dikkety, because the Kaiser had stolen our word twenty..."

 

hehe, husker den ja, altfor genialt. Når Bart har med Grandpa på skolen, sant? :)

Hm, Simpsons-serien (i den formen den er nå) ble startet i 1989. Så det er ikke 15 år enda, men det er ikke så lenge til. Det var i 1987 at karakterene først dukket opp, i et annet program (Tracey Ullman show). Det var faktisk en greie jeg planla å sjekke opp i, men av en eller annen grunn ble det ikke noe av (ah.. kanskje fordi grafikkortet mitt døde den dagen. ble nok "litt" distrahert av det).

 

Anyhoo. Vi kan endre det til "godt over ti år" eller "snart femten år".

 

No_Limit, du har helt rett, det var den gangen Grandpa var med Bart på skolen. Lurer på om det var den episoden med Hellfish-skatten. Heh. "Get a room!" :)

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar
Det var i 1987 at karakterene først dukket opp, i et annet program (Tracey Ullman show). Det var faktisk en greie jeg planla å sjekke opp i, men av en eller annen grunn ble det ikke noe av (ah.. kanskje fordi grafikkortet mitt døde den dagen. ble nok "litt" distrahert av det).

Har en god del av disse "småepisodene", ca 30 stk. Er du interessert i disse så send meg en PM så sender jeg deg en adresse til en DC Hub (Er det imot retningslinjen å oppgi adresser via PM, i såtilfelle gi meg et hint så fjerner jeg denne posten)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...