Gå til innhold

Dette er årets dataprodukter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-135366

Svært høy kvalitet denne gangen over kåringen av årets produkter. Vanskelig å motsi dette. Synes dette er den beste kåringen dere har hatt til nå.

- Skjermkort kåringen er en sikker vinner.

- Ruteren er i en klasse for seg, og i grunnen lite å si på dette.

- Skjermen er helt rå mht spesifikasjonene og IPS panelet.

- Microsoft surface topp konfigurert er uslåelig.

- At Dell XPS var så bra hadde jeg ikke noen aning om før dere skrev om dette. Forstår at dere lot dere imponere av bl.a den gode lyden.

Endret av medlem-135366
Lenke til kommentar

- Ruteren er i en klasse for seg, og i grunnen lite å si på dette.

DIR-890L? Relativt lik, men konkluderes blant annet her med at den har noe bedre rekkevidde så vil ikke si AC-3200 er i en klasse for seg. Nå kan det forsåvidt se ut som om tek har testet dir-890l med gammel firmware i denne samletesten men med nyeste firmware skal D-Link'en ha bedre rekkevidde og noe høyere throughput.

Lenke til kommentar

Mulig jeg husker feil, men i mine CS tider tidlig på 2000-tallet mener jeg å minnes at vi lette etter skjermer med responstid på 2 ms.. Alt annet var for dårlig. Er 4 ms på gaming skjerm plutselig bra i dag?

 

Tror du husker feil. (om du snakker om LCD altså, eller ikke legger noe annet i "tidlig på 2000-tallet" enn meg)

 

Kjøpte faktisk "årets bærbart" her om dagen, virker bra sålangt, selv om win10 har en litt merkelig "feil" med hvordan det leser info fra pekeplater.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Kun 5 produsenter fikk denne prisen.

 

AtW

Alle kan ikke få hvert år, men over tid får de alle litt hver...:-)

 

 

Din kritikk virker ikke spesielt berettiget, riktignok var det litt andre kategorier, men asus vant to i fjor også, nivida vant på skjermkort i fjor også, virker ikke som det en pris "alle får".

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Mulig jeg husker feil, men i mine CS tider tidlig på 2000-tallet mener jeg å minnes at vi lette etter skjermer med responstid på 2 ms.. Alt annet var for dårlig. Er 4 ms på gaming skjerm plutselig bra i dag?

 

Tror du husker feil. (om du snakker om LCD altså, eller ikke legger noe annet i "tidlig på 2000-tallet" enn meg)

 

Kjøpte faktisk "årets bærbart" her om dagen, virker bra sålangt, selv om win10 har en litt merkelig "feil" med hvordan det leser info fra pekeplater.

 

AtW

Hvilken modell, og hvor kjøpte du den fra? Er ganske sikker på at xps 15" kommer til å bli min neste bærbar :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Kun 5 produsenter fikk denne prisen.

 

AtW

Alle kan ikke få hvert år, men over tid får de alle litt hver...:-)

Din kritikk virker ikke spesielt berettiget, riktignok var det litt andre kategorier, men asus vant to i fjor også, nivida vant på skjermkort i fjor også, virker ikke som det en pris "alle får".

 

AtW

Like tullete priser som "Årets Bil/Båt/Ditt/Datt/..."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...