Gå til innhold

Gears of War og Killer Instinct kommer til PC i løpet av 2016


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, PC-folket får i det minste kose seg med GeOW i over 30fps. Maksimal skuffelse etter å ha kjøpt spillet på One, og jeg tok det nærmest som en selvfølge at det var 60fps. SÅ pent eller avansert er ikke det spillet...men den goden var visst forbeholdt online biten av spillet :roll: 

Men det var ett morro gjensyn, selv om jeg ikke hadde tolmodighet til å holde ut sistebossen. Ultra pikkdårlig bossdesign som er helt grusomt å spille.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

GeOW UE er ikke samlepakke, men GeOW 1 "remastered"... Tror riktignok at multiplayeren innholder baner fra flere geow-spill.

 

Uten tvil det morsomste (holdt på å si fps) mp-skytespillet jeg har spillt på konsoll. Men det skriker etter skikkelig rankingsystem/matchmaking.

 

Vurderer nesten å kjøpe XBONE til geow4 kommer. :)

 

Spennende å se hvordan dette spillet fungerer med mus og tastatur. Kan bli en helt annen opplevelse.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jaja, PC-folket får i det minste kose seg med GeOW i over 30fps. Maksimal skuffelse etter å ha kjøpt spillet på One, og jeg tok det nærmest som en selvfølge at det var 60fps. SÅ pent eller avansert er ikke det spillet...men den goden var visst forbeholdt online biten av spillet :roll: 

 

Men det var ett morro gjensyn, selv om jeg ikke hadde tolmodighet til å holde ut sistebossen. Ultra pikkdårlig bossdesign som er helt grusomt å spille.

 

5-8 skudd fra Torque Bow. Tok circa 2 min å ta rotta på bossen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...