Gå til innhold

BlackBerry skal lansere enda en mobil - og den blir billigere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel bare å belage seg på at alle toppmodeller vil legge seg rundt 7000kr+ med dagens kronekurs. Det er jo ikke Priv her som i utgangspunktet er så fryktelig mye dyrere enn hva som dessverre har blitt normalen for toppmodeller nå som oljeprisen og kronekursen går rett at skogen. Modeller som Xperia Z5 Premium, Galaxy S6 Edge+ og iPhone 6S er jo ikke noe rimeligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man kan få kjøpt Priv? Hvordan løser de dette ang nordisk tastatur?

Ncix.com sender til Norge fra Canada og CAD er gunstig mot NOK i øyeblikket. Selv kjøpte jeg min hos en forhandler i UK da jeg var en tur der for et par uker siden. Det fysiske tastaturet er qwerty for de engelske modellene og qwertz for den tyske. Ellers er det slik at du kan velge norsk on-screen tastatur og dersom du benytter det fysiske og holder ned A, så får du opp Å som alternativ på skjermen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte Priv fra Canada da den ble lansert. Utrolig fornøyd. Skal sies at jeg har brukt BB siste par årene, rett og slett for å differensiere fra Apple-hysteriet. Samtidig syntes jeg i liten grad Android-produsentene klarte å matche Apples Premium-opplevelse med annet designspråk. Her har BB turt, på tross av at selskapet er decimert de siste årene, å holde fast på sin greie. Passport, som jeg hadde inntil nylig, er også helt strålende. Problemet er økosystemet. Med Priv får jeg begge deler. Maskinvare som er Premium og differensiert, samtidig som jeg knyttes til et av de to store økosystemene for apps. Setter også pris på at kanadierne har latt Android være Android, og snarere lagt til noe egen funksjonalitet i stedet for å endre GUI. Kan virkelig anbefales!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...