Gå til innhold

Kritikerroste Gone Home kommer til konsoll allerede neste måned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt spent på kva prisklasse dei vil legge seg på. Det er eit godt spel, men det er ikkje eit spel som du speler igjennom fleire gongar, i tillegg til at det har noke kort speletid til å kunne forsvare fullpris slik som dei fleste andre konsollspela har.

 

 

Sjølv likte eg spelet, men det krever at du bere aksepterer at rollekarakteren din ikkje har sosiale sperrer i det heile tatt. Går rundt og leiter gjennom soveromsskuffene og leser dagbøkene til dine nærmaste familiemedlemmar utan ein tanke på slik oppførsel i det heile tatt er innanfor akseptabel oppførsel. Og dersom du prøver å spele spelet utan å snoke så får du ikkje med deg særlig av historia.

Sjølv synest eg at spelet burde lagt til eit element av at noke var gale og at hovedkarakteren derfor måtte ta seg ein del friheiter for å raskt finne ut om familien hadde blitt utsatt for ei ulykke eller noke kriminelt. Det hadde tatt vekk ein del inntrykket av at eg snoker gjennom ting som eg strengt tatt ikkje har noke som helst med å snoke i.

Lenke til kommentar

Dette spillet var ålreit men har fått helt vill oppmerksomhet både fra fans og fra folk som hater det. Jeg likte det men klarer ikke helt skjønne den enorme responsen hverken den ene eller den andre veien.

 

Tippar det dels kan komma av den der knee jerk "not a game"-reaksjonen frå den eine sida, som fekk den andre sida til å ønskja å vera ei motvekt ved å gi det ekstra mykje positiv merksemd. Elles einig med deg, fint spel, men ikkje så veldig mykje meir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...