Gå til innhold

ANNONSE: Slik finner du den perfekte mobilen for deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Vil du ha drømmemobilen uten at det koster deg skjorta nå? Sjekk prisguide eller lignende.

- Vil du ha drømmemobilen uten at det koster deg skjorta senere? Sjekk tek.no/mobilabonnement eller lignende.

- Har du ikke pengene nå? Da gjør du nok lurere i å utsette kjøpet og få bedre orden på økonomien enn å ta opp forbrukslån/kredittkortlån/avbetaling. Ikke la unødvendig kjøpepress lede deg i fella.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trist med reklame "forkledd" som artikler.

 

Synes det er en helt grei måte for nettstedet å tjene penger på. Er tross alt den eneste reklamen jeg faktisk gidder å trykke på, og noen ganger er det faktisk interessant innhold.

Så er det jo tydelig markert som en annonse, så jeg skjønner ikke hva du har å klage over :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

- Vil du ha drømmemobilen uten at det koster deg skjorta nå? Sjekk prisguide eller lignende.

- Vil du ha drømmemobilen uten at det koster deg skjorta senere? Sjekk tek.no/mobilabonnement eller lignende.

- Har du ikke pengene nå? Da gjør du nok lurere i å utsette kjøpet og få bedre orden på økonomien enn å ta opp forbrukslån/kredittkortlån/avbetaling. Ikke la unødvendig kjøpepress lede deg i fella.

 

Det fleste operatører har jo 0 rente på avbetaling og rabatt på telefonen hvis du kjøper den med abonnement.

 

Eg har nettopp bestilt meg ein Nexus 6P fra Netcom, hadde Djuice før og hvis eg skulle kjøpt mobiltelefon uten abonnement så hadde det blitt

 

Mobilkjøp uten abonnement

Mobiltelefon: 5990,-

Banzai 4G 10GB abonnement 12 måneder: 4428,-

Totalt: 10 418,-

 

Mobilkjøp med abonnement

Mobiltelefon: 4199,-

Netcom Smart Pluss 12 måneder: 5388,-

Totalt: 9587,- (2 GB mindre enn Banzai men med 12 måneder Spotify)

 

Kan ikkje sei eg ser noko negativt med å kjøpe mobiltelefon med abonnement og på avbetaling.

Lenke til kommentar

Ser overskriften har blitt endret fra "Vil du ha drømmemobilen uten at det koster deg skjorta?" til "Her er julens gode mobilkjøp"

Fant Djuice ut at de ikke kan tilby gode nok priser?

 

De beste med Telenor/Djuice slik jeg ser det nå er at de reklamerer så mye for 4G+ og "4G er ikke 4G", men likevel så tilbyr de bare 10/20 mbit i de abn som folk flest har. Når noen reklamerer så mye for noe synes jeg de burde inkl dette i abn sitt, så har vertfall Telenor noe å vinne på, for de vinner ikke på pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser overskriften har blitt endret fra "Vil du ha drømmemobilen uten at det koster deg skjorta?" til "Her er julens gode mobilkjøp"

Fant Djuice ut at de ikke kan tilby gode nok priser?

 

De beste med Telenor/Djuice slik jeg ser det nå er at de reklamerer så mye for 4G+ og "4G er ikke 4G", men likevel så tilbyr de bare 10/20 mbit i de abn som folk flest har. Når noen reklamerer så mye for noe synes jeg de burde inkl dette i abn sitt, så har vertfall Telenor noe å vinne på, for de vinner ikke på pris.

 

Hei!

 

Takk for tilbakemeldinger! Vi prøver som regel litt forskjellige titler etter publisering, dette var den vi landet på til slutt :)

 

Her kan du se hastighetene som tilbys, det går fra 10 til 50 Mbit/s avhengig av abonnementet du velger:

http://www.djuice.no/abonnement/

 

 

Mvh,

Øystein W. Høie

Story Labs

Lenke til kommentar

Klar over at de har forskjellige hastigheter, men liker bare ikke måten Telenor reklamerer med den "4G er ikke 4G", når de leverer en dårligere tjeneste enn konkurrerende selskaper (så lenge man ikke betaler 49,- hver mnd).

 

La oss bare sammenligne litt

 

Telenor

249,-     |     1GB     |     10 mbit/s
Inkl 10GB skylagring, men ikke inkl MMS

 

Netcom

249,-     |     1,5GB     |      20 mbit/s

Inkl spotify premium og MMS

 

Chess

199,-     |     1GB     |    60mbit/s

Inkl MMS og mulighet for famlierabatt

 

Burde ikke vere vanskelig å velge Netcom eller Chess i dette tilfellet? De tilbyr mindre og dårligere tjenester for en høyere (eller lik) pris..

Lenke til kommentar

Ser overskriften har blitt endret fra "Vil du ha drømmemobilen uten at det koster deg skjorta?" til "Her er julens gode mobilkjøp"

Fant Djuice ut at de ikke kan tilby gode nok priser?

For å ta det bokstavelig. Hva koster en gjennomsnittsskjorte i dag? 300 kr? Det finnes selvsagt dyrere og billigere, men la oss si 300 kr.

 

Basert på X672 sitt innlegg vil det koste skjorta, faktisk over 30 stk, bare det første året, deretter ca 20 stk skjorter i året.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Ser på en Lumia950 hos Netcom vs Djuice vs å kjøpe i butikk:

 

I butikk :

Tlf:           5500

Abo 12x299 pr mnd= 3588 Mitt nåværende Talkmore abo, som jeg KAN endre hvis jeg vil

Totalpris for telefon pluss 5 GB pr mnd = 9.088

 

Netcom:

Tlf pris: 4799

Smart basis x12 = 349x12 = 4188

Total med 4 GB pr mnd pluss telefon = 8.987

 

Djuice:

Tlfpris: 1799

Nonstop L med avbetaling på tlf: 12x 549 = 6.588

Totalt med telefon og 5 GB pr mnd = 8.337 pluss at de gir 250 kr rabatt hvis man bestiller før jul

 

Finnes det noen bedre deal der ute? Ser at Djuice kommer best ut her i alle fall.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Trist med reklame "forkledd" som artikler.

 

Hvis det er en forkledning så er den utrolig dårlig. Hva mer skal de gjøre? Ha en blinkende .gif som dekker hele skjermen når man tar musa over? Eller en alarm/ stemme som skriker "reklame reklame, obs obs, fare fare, reklame"?

De kan fjerne reklamen fra artikkel-feeden, da den (IMO) ikke hører hjemme der. Ikke noen big deal, så ta det helt med ro. Vi er bare uenige. Jeg synes det er trist, andre synes det er tipp topp. Ikke noe problem å se at det er en annonse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...