Gå til innhold

KONKURRANSE: Se hva som gjemmer seg bak luke nummer åtte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne pakken gir meg heilt sinnsykt nostalgi! Spilte nylig remaken til DuckTales på pc, og eg må sei at Moon Theme er episk på begge plattformer. Husker då eg spelte Super Mario Bros 3 når eg var 4-5 år. Det la grunnlaget for plattform spel grunnlaget eg har i dag. Høg vanskelighetsgrad ftw!

 

:D

Lenke til kommentar

Litt egenreklame her:

Vi som lager spørsmålene til Gamer.nos julekalender (Spillquiz med Magnus & Jon Cato) avholder årets siste quiz i dag på utestedet Tilt i Oslo. Så alle som har lyst på mer spillrelatert hjernetrim anbefales å ta turen i kveld. Det blir mest sannsynlig spilljulegaver til alle deltakere!

 

https://www.facebook.com/events/1497302970571490/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

WTF?

 

Når jeg skulle sende in svartet, dukker det opp en boks som spør om svarene er riktig, og da ser jeg at gamer hadde flytta en av svarene fra det jeg svarte, så jeg måtte avbryte, så svarer jeg riktig igjen, og igjen dukker det opp en boks som spør om svarne er riktige, og igjen ser jeg gamer hadde flytta det ene svaret mitt.

Lenke til kommentar

WTF?

 

Når jeg skulle sende in svartet, dukker det opp en boks som spør om svarene er riktig, og da ser jeg at gamer hadde flytta en av svarene fra det jeg svarte, så jeg måtte avbryte, så svarer jeg riktig igjen, og igjen dukker det opp en boks som spør om svarne er riktige, og igjen ser jeg gamer hadde flytta det ene svaret mitt.

Skjer ikke med meg. Kanskje du må bytte browser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...