Gå til innhold

ANMELDELSE: Just Cause 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde skjønt overskrifta om det var slutten av desember og ingen andre spill som skulle komme ut før årsskifte. Med ein heil mnd att burde det heller vore "Tvungen online-piss ødelegger opplevelsen for konsollspillere!"

 

Dette at man ikkje kan få spille offline uten at spillet stadig vekk må sjekke deg opp mot ein kvar tulling som er verre/betre er ein nedtur så det holder. Burde være lett å forandre i PC-versjonen(tweak dritten til hel****), men for konsollspillere kan det bli ein større nedtur viss det ikkje blir fiksa opp i. Burde være valgfritt om man vil vite kva alle andre oppnår eventuellt di som er på vennelista(den delen hadde eg skjønt litt betre) eller at man slipper unna tullet. Inntil ein patch forandrer på dritten er ikkje spillet verdt å kjøpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ordntlig offline mode burde absolutt vært der. Dog kan du sette steam i offline mode, så slipper du problemet, men det skulle ikke vært nødvendig. Ellers synes jeg at du kunne ha valgt selv hva du unlocke med gears. Dumt at noe av de morsomste unlockene er det du låser opp sist.

Håper mods fikser det etter hvert.

Lenke til kommentar

Hadde skjønt overskrifta om det var slutten av desember og ingen andre spill som skulle komme ut før årsskifte. Med ein heil mnd att burde det heller vore "Tvungen online-piss ødelegger opplevelsen for konsollspillere!"

 

Dette at man ikkje kan få spille offline uten at spillet stadig vekk må sjekke deg opp mot ein kvar tulling som er verre/betre er ein nedtur så det holder. Burde være lett å forandre i PC-versjonen(tweak dritten til hel****), men for konsollspillere kan det bli ein større nedtur viss det ikkje blir fiksa opp i. Burde være valgfritt om man vil vite kva alle andre oppnår eventuellt di som er på vennelista(den delen hadde eg skjønt litt betre) eller at man slipper unna tullet. Inntil ein patch forandrer på dritten er ikkje spillet verdt å kjøpe.

 

Jeg nevner det med onlinedelen i anmeldelsen, og irriterte meg grønn over stadig manglende forbindelse. Men synes ikke det var nok til å gi spillet totalslakt.

Lenke til kommentar

Jeg nevner det med onlinedelen i anmeldelsen, og irriterte meg grønn over stadig manglende forbindelse. Men synes ikke det var nok til å gi spillet totalslakt.

 

Har hatt JC3 til PS4 siden fredag, og er enig i at det er irriterende med elendig offline-funksjon. Men samtidig må det nevnes at det høyst sannsynlig bare er serverne det er problemer med. Da jeg fikk spillet spilte jeg i mange timer uten en eneste disconnect eller noe sånt. Regner med at alt er i orden i løpet av uken.

 

For øvrig genialt spill. Slet en del i starten med liberation missions, men det var mest fordi jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre. Litt kjipt at det er så dårlig forklart. Ante ikke hvordan jeg skulle gjøre med politistasjoner (hint: dra dit), og det kan være vanskelig å se hvor man skal når ting går på tid. Tenker da f.eks på å senke dørene til noen turbiner og sprenge dem på svært kort tid. Da hjelper det lite å ikke vite hvor disse turbinene er. Men pytt, litt prøving og feiling tålr man. :)

Lenke til kommentar

Har vært snakk om til tider voldsomme performance issues på i hvert fall Xbox One-versjonen. Er det noen som har opplevd noe sånt? Og for de som har spilt PS4- og PC-versjonen, er det noe lignende på de plattformene?

Just Cause 3 på PS4 leverer bedre enn på Xbox One

Ikke opplevd noe performance issues på PS4 hvertfall, det jeg har testet.

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Gått en del timer på PS4, og bortsett fra en rimelig lang loadingtid når man starter spillet har jeg ikke merket noe som helst til noe performance issues. Annet enn "Lost ocnnection..." så ofte at jeg har droppet spillet for en stund. Det kan også ta litt tid å starte en challenge til tider, men aldri så mye at det blir et problem for meg.

Lenke til kommentar

Etter noen runder med lange lastetider blokkerte jeg ganske enkelt executable-filen i firewallen.

Det resulterte i raske lastetider og ingen irriterende infobokser om venner som slår rekordene mine.

 

Bortsett fra det storkoser jeg meg!

 

Edit: Et tips til er å bruke SMAA i stedet for SMAA +TX2. Sistnevnte gir et særdeles dårligere bilde ved raske bevegelser, og bør styres unna.

Endret av Dr. Mobius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...