Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i desember


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det rare er at de ga opp et spill i en sjanger hvor de var omtrent alene, for så å gå inn i et market stappet med gode alternativer.

Hadde de klart å slippe et R6 som ligner mer på Raven Shield hadde jeg fått nerdgasm.

Hvor er Chaves Ding når man trenger han?

To spill er i produksjon nå, ground branch og epsilon. De virker lovende. Begge indy spill.

 

Vegas spillene ef helt ok arcade cover shooters, men de er ikke R6 spill.

Men R6 fikk 3 spill før serien bke ødelagt, stakkars Ghost Recon fikk bare et spill før serien ble hærpa.

Lenke til kommentar

 

 

Ikke imponert over Nintendo. Virker som om det er kun Mario fela som lager lyd.

Vil se noe nytt!

Noe nytt fra Nintendo? De kommer snart med Legend of Zelda: Twilight Princess for tredje gang. :p

Er vel smått en løgn, da Gamecube og Wii-versjonene ble lansert samtidig, og om det er spill som fortjener å relanseres så er vel dette en av dem.

Lenke til kommentar

 

Det rare er at de ga opp et spill i en sjanger hvor de var omtrent alene, for så å gå inn i et market stappet med gode alternativer.

Hadde de klart å slippe et R6 som ligner mer på Raven Shield hadde jeg fått nerdgasm.

Hvor er Chaves Ding når man trenger han?

To spill er i produksjon nå, ground branch og epsilon. De virker lovende. Begge indy spill.

 

Vegas spillene ef helt ok arcade cover shooters, men de er ikke R6 spill.

Men R6 fikk 3 spill før serien bke ødelagt, stakkars Ghost Recon fikk bare et spill før serien ble hærpa.

Beklager Gunfreak, men har du ikke prøvd Takedown? Laget av Serellan, samme folka som skal lage Epsilon. Ellers har jeg følgt med på Ground Breach lenge. Men det ser mer og mer ut som ett "Takedown" aktig spill. Men håper på det beste.

Lenke til kommentar

 

 

Det rare er at de ga opp et spill i en sjanger hvor de var omtrent alene, for så å gå inn i et market stappet med gode alternativer.

Hadde de klart å slippe et R6 som ligner mer på Raven Shield hadde jeg fått nerdgasm.

Hvor er Chaves Ding når man trenger han?

To spill er i produksjon nå, ground branch og epsilon. De virker lovende. Begge indy spill.

 

Vegas spillene ef helt ok arcade cover shooters, men de er ikke R6 spill.

Men R6 fikk 3 spill før serien bke ødelagt, stakkars Ghost Recon fikk bare et spill før serien ble hærpa.

Beklager Gunfreak, men har du ikke prøvd Takedown? Laget av Serellan, samme folka som skal lage Epsilon. Ellers har jeg følgt med på Ground Breach lenge. Men det ser mer og mer ut som ett "Takedown" aktig spill. Men håper på det beste.

 

 

Jo Takedown var en gedigen skuffelse, og selv om det hadde funket som det skulle, noe det ikke gjorde, ville det fremdeles vært et COOP spill.

 

Jeg har epsilon på early accsess virker ok, selv om jeg ikke liker sci fi saken, men skal ikke spille det mer før det nærmer seg mer ferdig stand. 

 

Ground breach vet jeg lite om bortsett fra noen videoer, det virket lovede, men virker som de nå legger til "cover system" hva det systemet går ut på vet jeg ikke. Det spillet havner vel i early accsess i sen vinter/vår. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...