Gå til innhold

Dette skal være Nokias comeback som mobil-produsent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn jeg ser det er det 1 av 3 muligheter her.

 

1) Den kommer faktisk med både Windows og Android, noe som ville vært første gang i historien at en mobil blir lansert med to forskjellige OS ut ifra det jeg vet.

 

2) Noen på markedsføringsavdelingen har driti seg ut ved redigeringen av disse bildene og den kommer med kun Android eller Windows.

 

3) Ingen av de over. Dette er hjemmemekka illustrasjoner.

 

Tullete rykteartikkel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Håper Nokia kommer med en 5,5" tlf med utrekkbart qwerty tastatur og android støtte (helst Ios, men la oss være litt realisitiske her). savner den gangen tlf hadde fult tastatur 

Lenke til kommentar

Sånn jeg ser det er det 1 av 3 muligheter her.

 

1) Den kommer faktisk med både Windows og Android, noe som ville vært første gang i historien at en mobil blir lansert med to forskjellige OS ut ifra det jeg vet.

 

2) Noen på markedsføringsavdelingen har driti seg ut ved redigeringen av disse bildene og den kommer med kun Android eller Windows.

 

3) Ingen av de over. Dette er hjemmemekka illustrasjoner.

 

Tullete rykteartikkel.

 

HTC One (M8) kom i både Android og Windows Phone utgave.

Alcatel har også lansert en modell som finnes i Android og Windows Phine utgave.

Tror det er noen flere også.

Du får ikke samme OS på mobilen samtidig, men det er samme modell som selges med Android eller Windows Phone.

Microsoft gjorde endringer i spesifikasjon kravene til Windows Phone, slik at det var mulig for Android produsenter og levere samme modell med Windows Phone også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Sånn jeg ser det er det 1 av 3 muligheter her.

 

1) Den kommer faktisk med både Windows og Android, noe som ville vært første gang i historien at en mobil blir lansert med to forskjellige OS ut ifra det jeg vet.

 

2) Noen på markedsføringsavdelingen har driti seg ut ved redigeringen av disse bildene og den kommer med kun Android eller Windows.

 

3) Ingen av de over. Dette er hjemmemekka illustrasjoner.

 

Tullete rykteartikkel.

 

HTC One (M8) kom i både Android og Windows Phone utgave.

Alcatel har også lansert en modell som finnes i Android og Windows Phine utgave.

Tror det er noen flere også.

Du får ikke samme OS på mobilen samtidig, men det er samme modell som selges med Android eller Windows Phone.

Microsoft gjorde endringer i spesifikasjon kravene til Windows Phone, slik at det var mulig for Android produsenter og levere samme modell med Windows Phone også.

Hadde vært spennende om man kunne velge OS selv. Det ville nok vært litt annet enn HTC sin løsning der du velger etter hva man kjøper.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...