Gå til innhold

Microsofts nye billig-mobil kommer uten Windows og med norsk nettleser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Rart å tenke på at min Nokia 2110 kostet 10.000 i 1994, og ikke hadde en tredel av finessene. Burde kanskje kjøpe en sånn for nostalgiaens skyld. Sett inn et kontantkort, så har du en fin usa/eu-telefon som ikke flår deg for datatrafikk.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

 

 

Denne ligner jo svært mye på min gamle Nokia E52. Fristende å velge den her som neste telefon.

De har i alle fall videreført den håpløst dårlig designede bakluken fra Nokia C5 (2010) som garantert kommer til å bli løs etter noen gangers bruk. Kostet dyrt å å få ny springfjær i sin tid også.

C5 hade väl slide baklucka ? Denna här lyfter man av såsom på Noka Lumia 530/540/whatever modellerna

Lenke til kommentar

 

 

 

Denne ligner jo svært mye på min gamle Nokia E52. Fristende å velge den her som neste telefon.

De har i alle fall videreført den håpløst dårlig designede bakluken fra Nokia C5 (2010) som garantert kommer til å bli løs etter noen gangers bruk. Kostet dyrt å å få ny springfjær i sin tid også.

C5 hade väl slide baklucka ? Denna här lyfter man av såsom på Noka Lumia 530/540/whatever modellerna

Never mind. Insåg mitt misstag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...