Gå til innhold

Windows-nettbrettene selges unna som aldri før


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske app-utvalget på telefonfronten ble større.. Jeg tar gjerne en telefon med Windows OS og Apple App-store.
People be like: "LoL - IOS apps doesn't work on Windows Phone!"

 

Jeg vet artikkelen omhandler Surface. Nå har ikke jeg prøvd iPad Pro, men Surface håper jeg blir standard kontortilbehør om få år!

Endret av Sovehest
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Surface Pro er gode greier. Til og med en fyr i klassen som er godt innbakt i Apples økosystem ble imponert når han så matematikk notatene mine i Onenote med bruk av SP3 og penn. Så ille var det at han vurderte å kjøpe en Surface til neste skoleår, han måtte bare vurdere Ipad Pro først...:D

 

Så om ikke de første Surface var så imponerende så har MS lært av Apple og finsliper hver iterasjon nærmere perfeksjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det måtte jo skje at produktet med flere bruksområder, bedre pris, vanvittig mye bedre valgmuligheter(du kan velge alt fra en "nettbrett-versjon" til en nesten gaming pc jo :p) og et mer moderne design skulle begynne å ta markedsandeler. Forbauser meg at apple kan selge så bra med samme produktene som i 2010(ipad, iphone imac osv). 

 

Håper dette får apple til å ta en sjanse igjen, slik de gjorde med originale ipad og iphone og faktisk lage noe nytt istedenfor å stjele alle andres ideer og softe på at de lagde iphone først. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Surface har vært en god idé hele tiden, det er først nå den begynner å bli et bra produkt også. Alle tidligere versjoner har hatt en eller annen åpenbar svakhet, men med fireren begynner det virkelig å likne på noe.

 

Nå er det programvaretilgangen til nettbrettet som er svakheten, og den virker det som folk er villige til å leve med. Som laptop er maskina helt topp.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min Surface Pro i5/128gb da den var billig (under 6000) og har fått satt mine forventninger for høyt. Når jeg ser på prisen på de nyere i5/128GB-brettene faller jeg av stolen. Hver gang. Øm i stumpen nå.

 

Jeg fikk kjøpt mitt første Windows (2-in-1) atom-brett også, Toshiba Satellite Click Mini... For under 500 kroner på Elkjøp flyttesalg. Hadde jeg ikke hatt skamvett hadde jeg kjøpt en hel haug av dem.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min Surface Pro i5/128gb da den var billig (under 6000) og har fått satt mine forventninger for høyt. Når jeg ser på prisen på de nyere i5/128GB-brettene faller jeg av stolen. Hver gang. Øm i stumpen nå.

 

Jeg fikk kjøpt mitt første Windows (2-in-1) atom-brett også, Toshiba Satellite Click Mini... For under 500 kroner på Elkjøp flyttesalg. Hadde jeg ikke hatt skamvett hadde jeg kjøpt en hel haug av dem.

Jepp, disse "svake" windows netbrettene er ypperlige til små oppgaver. Bruker min Lenovo Yoga Tab 2 8" (Win 8 versjon) til mye pek og klikk spill, samt alle de finurlige greiene som er så lett å sette opp i windows og generelt alle x86 enheter (fjernstyring av andre PC-er for eksempel). Atom enhetene pleier å få litt hets for svak prosessor og lite minne, men de er ypperligge til sitt bruk :D

Endret av Rainmaker91
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...