Gå til innhold

Disney starter egen strømmekanal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er faktisk interessant.

 

Minstemann er glad i å se på film, og jeg er så nostalgisk av meg at jeg foretrekker at han ser klassikerne som formet meg da jeg var liten fremfor eventyr med Lille Jack (GO GIGGI-YAA), Vennebyen og dagens nymotens Postmann Pat med eget helikopter og laserguns og what not.

 

Har tilgang til en håndfull Disneyfilmer gjennom Viaplay, men hvis jeg kunne bytta ut dette med en tjeneste der man fritt kan velge i alle Disneys klassikere gjør jeg det på dagen.
Aladdin, Løvenes Konge, Peter Pan, Skjønnheten og Udyret, Den lille havfruen, To gode venner, Pinocchio, Ichabod, Lady og Landstrykeren, 101 dalmatinere, Pocahontas... Er mange filmer jeg godt kunne tenke meg å se igjen sammen med ham selv :)
Har noen på VHS i noen kasser fra barndommen, og det lar seg kjøpe på DVD/blu-ray, men det blir både dyrt, tungvindt og innebærer en masse spoling over trailere osv.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er ok start, men hadde vert mye bedre om alle selskapene gikk sammen og hadde en "paraply-tjeneste" hvor du kunne få filmer ikke bare fra Disney, men fra alle selskaper. Er så tåpelig at en må ha ørten forskjellige tjenester for å se det en ønsker å se.

 

Og dette ser jo ikke engang ut til å tilby alt fra Disney. Hvor er for eksempel Star Wars og Marvel?

Lenke til kommentar

 

Hvorvidt vi en dag vil se DisneyLife i norsk språkdrakt gjenstår å se, men dersom tjenesten slår an i andre land ser vi det slett ikke som umulig.

 

Nå får dere skjerpe dere Tek, det er når tjenesten slår an. Kunne vel med god samvittighet ha skrevet; Tjenesten kommer til Norge litt utpå nyåret når de har fått ting på plass. Tross alt Disney vi snakker om her :)

 

Hvis de får mye gammelt innhold så tror jeg lommeboka mi blir litt tynnere.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...