Gå til innhold

Dette kan bli Apples store, nye funksjon i iPhone 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har saltkaret klart, bare for sikkerhets skyld.

Om iPhone blir vanntett, betyr det forhåpentligvis at andre følger etter.
Utvalget av vanntette toppmodeller er svært begrenset. Jeg har holdtmeg til Sony de siste årene. Den har best batteri også.

 

Vanntett telefon er ikke et gimmick. Det er svært viktig for meg som er mye ute i vestlandets hærlige vær.

Jeg går ikke tilbake til utette telefoner.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Å med 16GB lagring skal den kun koste 18390,- :D

 

PS: Jeg har hatt alle iPhoner siden 3Gs, så spar dere fanboybeskyldningene ;)

 

Du er klar over det ikke er snakk om 3GB lagringsplass, ikke sant?

Les om igjen det han skriver du...

 

 

Hvorfor skulle den kostet 18000,- med 16GB lagring..?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Theodor harselerer over at minste iPhone bare har 16 gb lagringsplass og koster skjorta. Det er som å lage en bil med 15 liters bensintank. Faen, der sa jeg det igjen. Nå nlir jeg vel flama av folk som skal misjonere om skylagring.

Lenke til kommentar

 

 

 

Å med 16GB lagring skal den kun koste 18390,- :D

 

PS: Jeg har hatt alle iPhoner siden 3Gs, så spar dere fanboybeskyldningene ;)

Du er klar over det ikke er snakk om 3GB lagringsplass, ikke sant?

Les om igjen det han skriver du...
Hvorfor skulle den kostet 18000,- med 16GB lagring..?

Du skjønte tydligvis ikke mitt spede forsøk på å være litt morsom, men jeg klandrer deg ikke ;) Det var ikke spesielt morsomt :p

Tom Backer forklarte det greit :D

Jeg betalte nettopp 7390,- pr. stk. for hver sin 6s 16GB til meg og dama, og mener selv jeg ikke kan være med mine fulle fem :laugh:

Endret av Theodor1979
Lenke til kommentar

Theodor harselerer over at minste iPhone bare har 16 gb lagringsplass og koster skjorta. Det er som å lage en bil med 15 liters bensintank. Faen, der sa jeg det igjen. Nå nlir jeg vel flama av folk som skal misjonere om skylagring.

 

Ok, jeg trodde han spøkte med at minste lagringsplass var 3GB og hvis man ville opp til 16GB måtte man betale enda mer enn iPhone vanligvis koster. Apple har da alltid tatt mye penger for selv 16GB-modellen.

Lenke til kommentar

iPhone 6s var ikke mye spennende å hoppe i taket for, i hvertfall ikke for meg som iPhone 6 bruker. Blir den neste telefonen vantett er i hvertfall ikke ett minus. Så forventer jeg at nilleutgaven på 16GB er utradert ved neste iterasjon :roll:

 

Men..... money talks ;)

 

Vet ikke hva du hadde hoppet i taket av, men 3D touch har vist seg å virkelig være en stor feature på linje med om ikke over forrige store oppgradering i mobilverden som var fingeravtrykkleser.

Lenke til kommentar

 

iPhone 6s var ikke mye spennende å hoppe i taket for, i hvertfall ikke for meg som iPhone 6 bruker. Blir den neste telefonen vantett er i hvertfall ikke ett minus. Så forventer jeg at nilleutgaven på 16GB er utradert ved neste iterasjon :roll:

 

Men..... money talks ;)

Vet ikke hva du hadde hoppet i taket av, men 3D touch har vist seg å virkelig være en stor feature på linje med om ikke over forrige store oppgradering i mobilverden som var fingeravtrykkleser.

 

 

Har det?

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Theodor harselerer over at minste iPhone bare har 16 gb lagringsplass og koster skjorta. Det er som å lage en bil med 15 liters bensintank. Faen, der sa jeg det igjen. Nå nlir jeg vel flama av folk som skal misjonere om skylagring.

 

Helt enig, men jeg syns det er godt nok om de kommer med 3GB RAM, trenger man egentlig mer? Har 6S +, som jo har 2GB RAM, antar den holder en stund mtp. ram bruk.

 

Til lagringsplass har jeg gått for 64GB, men at det er en skam av apple og ikke begynne på 64 (til nød 32) er jeg hjertens enig i :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...