Gå til innhold

Vi har testet direktesendt TV på fly


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://no.sunningview.com/article/23798

 

 

Det er rapportert at dette kalles "europeisk luftfart nettverk" Prosjektet vil gi passasjerene 75Mbps bredbånd Internett-tilgang, som også er raskere enn noen av byens høyhastighets fiberoptisk 30 Mbps.

Dette må vel være noe, kunne steame 4k\8k fra luften?

 

Hvis det kommer så skulle jeg gjerne kjøpt meg Xperia™ Z5 Premium – 4K smartphone eller tilsvarende nettbrett.

Lenke til kommentar

De siste gangene jeg har *prøvd* å komme meg på nett når jeg har flydd Norwegian,

har det vært ubrukelig dersom jeg først har kommet meg inn og fått en IP,

så har det hakket mer en på et 9600bps modem...

 

Hvordan skal de sikre at dette faktisk fungerer tilfredsstillende i tillegg til facebook

(som alle skal oppdatere underveis på flighten) og andre mer matnyttige websider ?

Endret av BearCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nyhetsanker i TV 2, Sturla Dyregrov rapporterte direkte fra Berlin-flyet – mens passasjerene kunne se innslaget med rundt 50-60 sekunders forsinkelse.

 

Jøss må være ny rekord i reprisesending dette. Her skjer hele greia live rundt dem også venter de 50-60 sekunder for å se reprisen istedenfor ;)

 

Årsaken til forsinkelsen er grunnet segmenteringen som brukes for å lage live-streams i HTML5 på nett. Dette skaper en playlist med et gitt antall segmenter, som skaper opptil et minutts forsinkelse.

 

Om du satt hjemme i stua så du det nok "mer live" enn hva dem gjorde på flyet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...