Gå til innhold

Fallout 4-oppdatering skal rydde opp i noen av spillets problemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først må jeg bare si at jeg elsker dette spillet, mer enn de forrige fallout spillene. Jeg har brukt ca 40 timer bare på å bygge settlements, og blir garantert å bruke iallfall 100 timer til. MEN. Det har ikke alltid vært like gøy. har opplevd at jeg ikke kan bevege byggegjenstandene opp eller ned, og at ting setter seg fast og kan ikke "plukkes" opp, eller omplasseres igjen. Og det som irriterer meg aller mest er belysningen. opplever ofte at jeg må rett og slett sette opp nye lys for å få lys i lampene, og at lyskasterne er på, men gir ingen lys. håper de finpusser byggedelen i oppdateringen, for jeg elsker denne modusen. Akkorat nå har jeg et gedigent byggeprosjekt på spectacle island, planen er å bygge en stor concrete mur rundt hele bebyggelsen, et sjikkelig fortress. gleder meg til det er ferdig :)

Lenke til kommentar

Hehe. Har til gode å se hodeløse folk. Håper de kan gjøre noe med AI'en til Codsworth. Han er helt sykt mye i veien og er ofte på helt andre steder enn meg og sloss med fiender osv. Forøvrig veldig fornøyd med spillet. Har ikke hatt så mye tid enda, (rundt 14 timer). Ble veldig fort interresert i alt mulig annet enn main story. Har ikke vært i Diamond City en gang enda. Bare flyr rundt og leker med alle folka man støter på. Er dog ikke helt sikker på om jeg liker den nye RAD-mekanikken. Likte bedre at høy rads gir negative effekter på evne i stedet for å bare begrense max hp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Håper de fikser spillet slik at jeg kan faktisk spille det igjen...

 

Hvilke problem oppstår?

Spiller krasjer eller fryser når jeg beveger meg inn et område på mappen, så jeg får ikke fullført Shadow Of Steel, Hunted/Hunter eller hva det main questen heter og det ene main questen i Railroad faction. Finner ingen work around på ps4 :(

Lenke til kommentar

 

 

Håper de fikser spillet slik at jeg kan faktisk spille det igjen...

 

Hvilke problem oppstår?

Spiller krasjer eller fryser når jeg beveger meg inn et område på mappen, så jeg får ikke fullført Shadow Of Steel, Hunted/Hunter eller hva det main questen heter og det ene main questen i Railroad faction. Finner ingen work around på ps4 :(

Håper det fikses selv, spiller på pc men tror ikke det er en fix på den railroad mission.

Det skal vist funke å laste tilbake til en tidligere save. Usikker på hvor langt tilbake du skal men.

Lenke til kommentar

Vet ikke om byggedelen er en velsignelse eller forbannelse, bruker mer tid på å bygge settlements enn å spille selve spillet så langt :-)

Hah, nettopp. Jeg tror jeg har brukt bort i mot 50% av tiden bare på å bygge, det er vanvittig avhengighetskapende, nesten litt for mye. Selve mainquesten ligger glemt bak de uttalige timene som har blitt brukt.  

Til tross for en god dose med crazy bugs og idiotskap blandt befolkningen, så er det et fabelaktig og atmorsfærisk univers.

Lenke til kommentar

Hehe. Har til gode å se hodeløse folk. Håper de kan gjøre noe med AI'en til Codsworth. Han er helt sykt mye i veien og er ofte på helt andre steder enn meg og sloss med fiender osv. Forøvrig veldig fornøyd med spillet. Har ikke hatt så mye tid enda, (rundt 14 timer). Ble veldig fort interresert i alt mulig annet enn main story. Har ikke vært i Diamond City en gang enda. Bare flyr rundt og leker med alle folka man støter på. Er dog ikke helt sikker på om jeg liker den nye RAD-mekanikken. Likte bedre at høy rads gir negative effekter på evne i stedet for å bare begrens

Jeg ser ironien i de hodeløse folkene ^^ Ai'en er helt bak mål hos enkelte, eneste som er troverdig i mine øyne er supermutanten Strong, for han skal være dum. Men det som er så fint med han er at han kan bære helt vanvittig mye loot, og hvis man gir han en armor og en oppgradert supersledge, ja, da kan du lene deg tilbake og la han gjøre jobben for deg. That dude hits hard!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...