Gå til innhold

TEST: Apple Magic Keyboard (2015)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjør at dette tastaturet fortjener 7/10? Det koster skjorta og er omtrent så lite magisk som et tastatur kan bli...

Pent design(lett, tynt, lav profil), godt å skrive på, lang batteritid? Hva er det egentlig du mener skal være kriteriene for et tastatur som gjør dette så mye dårligere enn 7 av 10?

 

Jeg ville bare lagt på ett til minuspoeng og det er at det mangler bakbelysning i tastene.

Endret av Nimrad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet dere om det finnes noe ekstrautstyr for å koble dette sammen med trackpaden? Har lenge brukt Apple tastatur og trackpad til stue-PC-en, men de synger på siste verset nå.

 

For en ekstrem pris forresten...

 

Tror ikke det er kommet enda dessverre. Jeg gikk over til et Logitech tastatur med kombinert pekeplate og tastatur. Fungerer 'nesten' like bra (ingen matcher pekeplaten til Apple dessverre)

Lenke til kommentar

 

Hva gjør at dette tastaturet fortjener 7/10? Det koster skjorta og er omtrent så lite magisk som et tastatur kan bli...

Pent design(lett, tynt, lav profil), godt å skrive på, lang batteritid? Hva er det egentlig du mener skal være kriteriene for et tastatur som gjør dette så mye dårligere enn 7 av 10?

 

Jeg ville bare lagt på ett til minuspoeng og det er at det mangler bakbelysning i tastene.

 

Glem det, sjekket de andre tastaturtestene til HW og med unntak av Cherry MX-Board 3.0 som har fått 6/10 er resterende 8/10 eller bedre, så strengt tatt har tastaturet fått ganske dårlig karakter :p

Lenke til kommentar

Hvis piltaster skulle vært lagt for seg selv, så hadde jo dette blitt et helt annet tastatur designmessing. Tåpelig å trekke minus for det og ikke bakgrunnsbelysning.

Det er helt berettiget å trekke for det når de mener det gjør det vanskelig å føle seg fram til piltastene. Jeg er dog enig i at et trekk for bakgrunnbelysning burde vært lagt til.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...