Gå til innhold

Cryteks VR-demo Back to Dinosaur Island er gratis på Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde denne på lavere skjermkort:

 

GTX titan 1 utgave.

 

 

  • Operativsystem: Windows 7, 8 eller 10 (64-bit)
  • Prosessor: Intel Core i7-2600K CPU 3.4 GHz
  • Minne: 16 GB RAM
  • Skjermkort: NVIDIA GTX 980 eller AMD Radeon R9 290
  • Harddisk: 2 GB ledig plass

Så spillet funger som youtube klippet ja, trodde dette var en ekstremt tidlig utgave, hadde håpet etter egget klekkes så kunne man gå rundt som dinosaur frem til man ble spist opp av Tyrannosaurus rex.

 

Men spillet skuffet veldig, var ikke klar over man trengte VR briller. så kanskje derfor det ble kjedelilig eller virker ut som veldig utferdig, fant ikke måter å bruke tastaturet for å klegge egget.

Lenke til kommentar

Prøvde denne på lavere skjermkort:

 

GTX titan 1 utgave.

 

 

  • Operativsystem: Windows 7, 8 eller 10 (64-bit)
  • Prosessor: Intel Core i7-2600K CPU 3.4 GHz
  • Minne: 16 GB RAM
  • Skjermkort: NVIDIA GTX 980 eller AMD Radeon R9 290
  • Harddisk: 2 GB ledig plass
Så spillet funger som youtube klippet ja, trodde dette var en ekstremt tidlig utgave, hadde håpet etter egget klekkes så kunne man gå rundt som dinosaur frem til man ble spist opp av Tyrannosaurus rex.

 

Men spillet skuffet veldig, var ikke klar over man trengte VR briller. så kanskje derfor det ble kjedelilig eller virker ut som veldig utferdig, fant ikke måter å bruke tastaturet for å klegge egget.

Det er ikke et spill. Det er en VR-Demo så ganske forståelig at du synes det var kjedelig. Hadde du derimot hatt et par Oculus hadde saken vært noe HELT annet. Kan love deg at den T-rex'n hadde blitt ganske mye mer imponerende. Faktisk uten VR brillene kan du like gjerne bare se youtube klippet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Men er det et fullverdi spill?

 

Siden jeg syns det er synd det ikke finnes så mye dinosair spill.

 

Skyrim

eventuelt:

Games: X-Isle: Dinosaur Island

 

Ellers finnes det knapt spill.

Er det slik bare bildene blir mere effektive tilsvarende 3d vision, eller kan man gå rundt hele spillet, slik som ekte dinosaur spill?

 

 

Er det slik det ser ut? Så de som håper å spille dinosaur blir skuffet, er egentlig reklamestønt for å teste ut VR briller?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Men er det et fullverdi spill?

 

Siden jeg syns det er synd det ikke finnes så mye dinosair spill.

 

Skyrim

eventuelt:

Carnivores: Dinosaur Hunter

Games: X-Isle: Dinosaur Island

 

Ellers finnes det knapt spill.

Er det slik bare bildene blir mere effektive tilsvarende 3d vision, eller kan man gå rundt hele spillet, slik som ekte dinosaur spill?

 

 

Er det slik det ser ut? Så de som håper å spille dinosaur blir skuffet, er egentlig reklamestønt for å teste ut VR briller?

Nei det er en VR-demo. Dette er ikke et spill, men en demo for å demonstrere hva brillene og VR er god for generelt. 3D vision kan ikke sammenliknes overhode.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle satse på VR ville jeg heller sett på:

 

cinemizer-oled.jpg

Vet ikke om de er gode eller dårlig, men ligdner mere i størrelsen til nvidia 3d vision vertfall.

Vet både VR og 3d sliter med dårlig oppløsning mens VR har stiv pris foreløpig, så det tar vel neppe av før 2017 tror jeg.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Jeg har bare testet Oculus DK2 med full HD. Den ferdig versjonen vil ha høyere oppløsning, men det vil nok ikke være "nok" uansett. Problemet er jo at man må maskinvare som skal klare å drive disse spillene også. Så 4K oppløsning funker ikke. Når det er sagt så synes ikke jeg oppløsning har SÅ mye å si. Du blir dratt inn og lurt til å tro at du virkelig er i spillet. Ser du nevner Nvidia 3D vision, men tro meg. Det er ikke i nærheten engang av VR. Ingenting kan forklare hvor bra det er. Det må bare testes

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle satse på VR ville jeg heller sett på:

 

cinemizer-oled.jpg

Vet ikke om de er gode eller dårlig, men ligdner mere i størrelsen til nvidia 3d vision vertfall.

Vet både VR og 3d sliter med dårlig oppløsning mens VR har stiv pris foreløpig, så det tar vel neppe av før 2017 tror jeg.

 

cinemizer-oled og andre 3d briller er ikke VR briller.

VR handler om å oppleve å være i en virtuell virkelighet, 3D briller er bare en fancy måte å betrakte noe som like gjerne kunne vært vist på en vanlig 3D skjerm.

Lenke til kommentar

Men er det et fullverdi spill?

 

Siden jeg syns det er synd det ikke finnes så mye dinosair spill.

 

Skyrim

eventuelt:

Games: X-Isle: Dinosaur Island

 

Ellers finnes det knapt spill.

Er det slik bare bildene blir mere effektive tilsvarende 3d vision, eller kan man gå rundt hele spillet, slik som ekte dinosaur spill?

 

Hva med Ark: Survival evolved? Er bare i early access ennå, men er jo helt klart spillbart. :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde denne på lavere skjermkort:

 

GTX titan 1 utgave.

 

 

  • Operativsystem: Windows 7, 8 eller 10 (64-bit)
  • Prosessor: Intel Core i7-2600K CPU 3.4 GHz
  • Minne: 16 GB RAM
  • Skjermkort: NVIDIA GTX 980 eller AMD Radeon R9 290
  • Harddisk: 2 GB ledig plass
Så spillet funger som youtube klippet ja, trodde dette var en ekstremt tidlig utgave, hadde håpet etter egget klekkes så kunne man gå rundt som dinosaur frem til man ble spist opp av Tyrannosaurus rex.

 

Men spillet skuffet veldig, var ikke klar over man trengte VR briller. så kanskje derfor det ble kjedelilig eller virker ut som veldig utferdig, fant ikke måter å bruke tastaturet for å klegge egget.

Skal ikke hakke på deg uten videre, men anbefaler deg å gjøre litt research på ting før du uttaler deg. Du er veldig aktiv her, og da er det mye som kan bli feil hvis du ikke er helt stødig på temaet du diskuterer. Hva som er "feil" er vel allerede utpekt av kommentarene ovenfor..:)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...