Gå til innhold

Popcorn Time skal være på vei tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, dette blir litt feil, den mest populære forken av popcorn-time er lagt ned, det er fortsatt noen andre mindre populære forker ute og går. Den mest populære på popcorntime.io er lagt ned og jobber med "Butter". Noen folk på Reddit har funnet en slags 'exploit' som får popcorntime.io sin klient til å fungere igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

den forsvinner aldri punktum.

 

På samme måte som Napster aldri forsvant :rofl:

 

Du vil jo aldri få en streaming tjeneste til 99,- kroner med "alle" filmene på samme måte som spotify og musikkbransjen har.

Derfor så mener jeg at "popcorn-time" kanskje ikke popcorn-time spesifikt, men noe lignende vil altid eksistere.

Lenke til kommentar

Det er vel like greit å informere om tjenester som dette, som det er å skrive om våpen.

Det finnes masse blader og nettsteder som skriver om våpen. Det betyr ikke at det er greit å skyte folk med våpnene.

På samme måte er det greit å fortelle om ulivlige tjenester, og så er det opp til deg hva du vil gjøre med informasjonen.

Lenke til kommentar

Merkelig, tror ikke jeg forstar dette helt, popcorn time har ikke trengt noen fix for og fungere siden den saakalte nedlegelsen. Jeg provde bare ut en annen versjon av den med ett litt annet grensesnitt og den har fungert helt normalt.

 

Om du snakker om .se så vil jeg si meg uenig.. grensesnittet var udugelig og du kunne ikke sortere serier etter "oppdatert" og den opppdaterte også sjelden..

Popcorntime Community er som å ha gode .io tilbake <3

Lenke til kommentar

Merkelig, tror ikke jeg forstar dette helt, popcorn time har ikke trengt noen fix for og fungere siden den saakalte nedlegelsen. Jeg provde bare ut en annen versjon av den med ett litt annet grensesnitt og den har fungert helt normalt.

Det er fordi det er en annen fork, altså en annen versjon på en måte.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...