Gå til innhold

SNIKTITT: Dark Souls III har alt som skal til for å bli det beste i serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fint å høre at de har gjort noen endringer, da jeg ble ganske mett på den etablerte formelen etter å ha rundet både Demon's Souls, Dark Souls og Dark Souls 2 (fantastiske spill, men alt har sitt metningspunkt). Jeg skulle i grunn ønske at de forandret enda mer, om ikke annet enn for å ha holde konseptet friskt. Dark Souls 2 hadde litt for mye av den "mer av det samme"-følelsen. Til det neste spillet From lager håper jeg de vurderer en helt annen type setting også, med andre typer utstyr og monstre.

Lenke til kommentar

Det er fint å høre at de har gjort noen endringer, da jeg ble ganske mett på den etablerte formelen etter å ha rundet både Demon's Souls, Dark Souls og Dark Souls 2 (fantastiske spill, men alt har sitt metningspunkt). Jeg skulle i grunn ønske at de forandret enda mer, om ikke annet enn for å ha holde konseptet friskt. Dark Souls 2 hadde litt for mye av den "mer av det samme"-følelsen. Til det neste spillet From lager håper jeg de vurderer en helt annen type setting også, med andre typer utstyr og monstre.

 

Jeg er forsåvidt enig med det meste du sier, og det hadde vært spennende å se hva From kunne lagt i en heeelt annen type setting enn det vi er vant med.

 

Når det er sagt så håper jeg det kommer mange flere spill i samme kjente sjanger/setting etc. så lenge kvaliteten er der (noe det i hvertfall ser ut som blir tilfellet i april), for eksempel si-fi eller noe.. kanskje de kan veksle litt på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...