Gå til innhold

En Deathclaw rev hodet av denne Fallout 4-spilleren, men han lever i beste velgående


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er desverre game breaking bugs i spillet også, for meg er det umulig å fullføre spillet. Hver gang jeg beveger meg rundt Cambridge, vil spillet kræsje på bestemte steder på kartet. Siden en haug av quests, inkludert main quest, foregår her, kommer jeg ikke videre i spillet.

 

Lenke til kommentar

Kjempemorsom bug, bonus for at du får 0 i PE når du mister hodet.

Gjetter at den skyldes en bug med døds animasjonen, heal over time stimpack gjorde at spillet først fjernet hodet siden helse=0 så var helse>0 og han døde ikke. 

Det samme burte teknisk være mulig med andre lemmer for mer humoristisk effekt, antar du da ville få cripple effekt men bruke gjenstandene som før, gøy å skyte med en pistol uten høyrer arm :)

Lenke til kommentar

Så langt har jeg fått spilt relativt sømløst til å være et nytt spill fra Bethesda. Opplever mest at folk og dyr har spasmer rundt hjørner - kun irriterende når man går for hodeskudd på litt lengre hold. Ellers sliter jeg med G-sync og mer enn 110FPS når man bruker terminaler hvor man blir sittende fast. Stort sett skjer det når det er noe viktig som må leses :) Jeg trodde jeg hadde fikset problemet inntil jeg endret på FOV. Regner med det kommer en patch for dette snart ettersom ganske mange sliter med dette. Ellers har spillet kun fryst seg 1 gang ved oppstart - ingen CTD eller andre store problemer.

Lenke til kommentar

Dette minner meg om en gang jeg spilte Fallout 2. Jeg hadde spilt lenge, lenge uten å legge merke til noe galt, men på platformen på slutten av spillet slet jeg med å treffe "bossen" i øynene med plasmarifla. Dette hadde aldri vært et problem før, da jeg hadde 200% i energivåpen skillen. Det viste seg at jeg var blind når jeg begynte å se nærmere etter. En skade det i Fallout 2 var umulig å bli "frisk" av.

 

Etter å ha loadet en haug med savegames fant jeg til slutt ut at jeg var blitt blind mens jeg var lvl 14, men uten å oppdage det da skyteskillene mine var så høy at jeg traff selv med perseption penaltyen jeg fikk fra å være blind.

 

Jeg merket også noen andre småprblemer undervies i spillet med ting som virket unaturlig vanskelig, men det var altså ikke før jeg traff "siste bossen", og var lvl 27, at jeg oppdaget at jeg var blind. Dette er en av de tingene jeg elsker med Fallout. Det skjer noe utforutsett hver gang du spiller...

 

Jeg klarte til slutt å ta "bossen" ved hjelp av eksplosiver og heavy weapons, samt litt kreativ krigføring, selv om jeg altså var blind. :)

 

-ED-

 

Sikker på at du ikke forveksler Fallout 2 med Book of Eli?  :)

Lenke til kommentar

Det er desverre game breaking bugs i spillet også, for meg er det umulig å fullføre spillet. Hver gang jeg beveger meg rundt Cambridge, vil spillet kræsje på bestemte steder på kartet. Siden en haug av quests, inkludert main quest, foregår her, kommer jeg ikke videre i spillet.

Hjelper og loade til en tidligere save.

 

Vis du spiller på PC er det noen løsninger

Usikker på hvilken mission du driver på men legger ut 2 forskjellige videor

Selvsagt er det mulighet for spoilers.

 

 

 

Håper dette fungerer (mulig spoiler men i Railroad questline er det ingen fiks så vidt jeg vet så den kan en bare glemme for nå)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...