Gå til innhold

GUIDE: Total War: Attila


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er attila verdt et kjøp?

I motsetning til han over meg sier jeg nei.

Det ser dritt ut, mye dårligere enn rome 2, det kjører som en dritt, skulle tro spillet var laget for pcer som kommer om 40 år.(og CA sin Unnskylding holder ikke mål)

Spillet er så bugga det får rome 2 til å se ut som wicher 3. Jeg har ikke kommet gjennomet et eneste slag uten å rage quite pga bugs. Atilla er nr1 på lista over største bomkjøp jeg har gjort de siste 10 åra.

Lenke til kommentar

Jeg reagerer på måten du sammenligner det med Rome 2 på. Rome 2 er prakteksempelet på et spill som kunne trengt 6 måneder til med utvikling. Attila er et stabilt fjell i forhold. Det du absolutt har rett i er at Attila krever en bauta av en PC, og at Creative Assembly forklarte grunnen dårlig. Selvfølgeligi kan ting kræsje, og spesielt hvis man ikke har en god nok PC. Når det er sagt er jeg fan av Rome 2 også (spesielt etter Emperor Edition), men føler det ikke klarer å gjengi den klassiske Total War-følelsen som det Attila greier :)

Endret av Quote
Fjernet unødvendig sitering. Quote, mod.
Lenke til kommentar

Det er godkjent, det, men da må du ha vært veldig heldig. Om du har fulgt med på forumene var det en hel del feil i svært lang tid etter release. Men dette er en samtale for en annen tråd. Leit å høre at du ikke likte Attila.

Jeg hadde masse bugs å feil i rome 2, men ingen var game breaking. Det er de jeg har i Atilla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...