Gå til innhold

Her er vinnerne av årets Tek Awards


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hah! Aldri i livet S6+ edge over Z5! Det er vel ikke lenge til den ikke får oppdateringer lenger!

 

Helt enig, skjønner ikke hvorfor edge roses så mye...

1. Som du presiserte vil edge være glemt om 6 mnd.

2. Full av bloatware (som tek elsker).

De som bryr seg om bloatware er en ekstremt liten minoritet av telefonbrukere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har hatt Z5 (grønn) i ca 2 uker nå.

Har aldri hatt noe overopphetingsproblem tidligere, men kan ikke si jeg har satt den på noen særlige prøver heller da..

MEN, jeg prøvde å ta opp en video (1920x1080/60fps) med standard stabilitets setting (manual mode). Fikk 4 minutter før telefonen avsluttet kamera appen pga at enheten ble for varm:-/

 

Kan noen andre her med Z5 prøve det samme? Er det bare min versjon? Kjøpte min hos Netcom. Er en rev4 (står på label som er klistret på boksen telefonen kom i) Ingen andre apps gikk i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Mulig Z5 Premium er for ny for å være med i kåringen..?

 

Denne skulle jo tilsi at den ville vinne ("finnes ikke noe bedre" kan vel ikke misstolkes?)

 

http://www.tek.no/artikler/test-sony-xperia-z5-premium/194074

 

Edit: Jeg er ikke sikker på om det er samme mobil vi snakker om :D Det er for mange modeller...

 

Z5 Premium ble tilgjengelig etter at juryarbeidet var ferdig, derfor var den ikke med på listen over de nominerte (Z5 var imidlertid med).

 

Kurt Lekanger, testansvarlig

Lenke til kommentar

 

Mulig Z5 Premium er for ny for å være med i kåringen..?

 

Denne skulle jo tilsi at den ville vinne ("finnes ikke noe bedre" kan vel ikke misstolkes?)

 

http://www.tek.no/artikler/test-sony-xperia-z5-premium/194074

 

Edit: Jeg er ikke sikker på om det er samme mobil vi snakker om :D Det er for mange modeller...

 

Z5 Premium ble tilgjengelig etter at juryarbeidet var ferdig, derfor var den ikke med på listen over de nominerte (Z5 var imidlertid med).

 

Kurt Lekanger, testansvarlig

Det forklarer saken! Bynte å lure litt når dere til om med skrev "Det finnes ingen bedre mobiltelefon på markedet." i ingressen på anmeldelsen på Z5 Premium :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...