Gå til innhold

ANMELDELSE: Need for Speed


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet ikke helt hva jeg skal ta ut av denne anmeldelsen, sitter igjen med et spørsmål, Greide de å få noe av følelsen fra underground og første most wanted tilbake?

 

"Project Cars ble lansert tidligere i år, og ble omtalt som årtusenets heftigste bilspill av vår anmelder. Er du ute etter det kuleste Need for Speed-spillet anbefaler vi Hot Pursuit, som fikk 9/10 for fem år siden." når dette er spill anmelder sammenligner med så er det lett å tenke at anmelder ikke var helt i målgruppa for spillet, hot pursuit var morsomt det, men syns første most wanted og underground spillene var bedre

Lenke til kommentar

 

Et fantastisk spill. Litt "kort" men ellers bra. Hot pursuit va jo det dårligste bilspille i historien... men er vel lov å drikke på jobb av og til:)

 

What? Hot Pursuit (både det originale og remaken fra 2010) var jo suverent. Hvem er det som har drukket egentlig? :-)

Hot Pursuit var bra i begge inkarnasjonane. Dette er uansett ein åndelig oppfølgar til Underground 2. Personlig synest eg sistnemte var bedre enn Hot Pursuit og vist eg først må velge vil eg sei at Hot Pursuit 1 (aka need for speed 3) var bedre enn remaken.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd dette enda. Men er veldig i tvil,spillet ser igrunn ganske bra ut. Men føler eg blir så fort lei av disse. Sist need for speed var gøy var most wanted til ps3. Før dette most wanted til ps2. Uvisst hvor mange timer(døgn) det ble brukt på ps 2 utgaven:) bare cruise rundt med politiet i hælene å kunne alle mulige stikkveier for å lure meg vekk lett. OOOHH GOOD TIMES! Tør fremdeles ikke å fyre gang i ps2en for å prøve det igjen, i fare for at det plutselig er et nytt år og at jul og alt som hører til har gått meg hus forbi.....

 

Hører på anmelder her at det virker som om need for speed virkelig ikke er hans greie. Så vil nok lese over flere anmeldelser for å sjekke.

Men hvis dette er i nærheten av most wanted spilla må eg nok handle dette også.

Lenke til kommentar

 

Et fantastisk spill. Litt "kort" men ellers bra. Hot pursuit va jo det dårligste bilspille i historien... men er vel lov å drikke på jobb av og til:)

 

What? Hot Pursuit (både det originale og remaken fra 2010) var jo suverent. Hvem er det som har drukket egentlig? :-)

Hva var det i Hot Pursuit som gjorde det så bra egentlig? tenker selv at nfs 15 er samma greia bare med flere valg på alle måter. veityper, tuning etc.. Btw, var det "oppdragene" og verdenen som tok det fra 10 til 5 :p?

Lenke til kommentar

"blant annet fartsdemonen Magnus Walker, «Gymkhana»-kongen Ken Block og bildesigneren Akira Nakai. Personlig ante jeg ikke hvem noen av disse folka var før jeg begynte å spille Need for Speed"

 

Altså, om man skal anmelde ett bilspill/racingspill forventes det vel at man har ett minimum av interesse for biler og bilsport?

Hvis man ikke har ett minimum av peiling på noen av folkene før man starter, så synes jeg man har ett totalt feil utgangspunkt.

 

Tror det er første gang jeg ser noen snakke om ett bil/racingspill som ikke engang har hørt om Ken Block...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hører på anmelder her at det virker som om need for speed virkelig ikke er hans greie. Så vil nok lese over flere anmeldelser for å sjekke.

Men hvis dette er i nærheten av most wanted spilla må eg nok handle dette også.

Joda, Need for Speed har vært min greie det, men jeg foretrekker Need for Speed der jeg kjører fort i fancy biler. Er ikke så gira på gatebilgreiene. Spesielt ikke når det fremstilles så harry som i dette spillet.

 

Altså, om man skal anmelde ett bilspill/racingspill forventes det vel at man har ett minimum av interesse for biler og bilsport?

Hvis man ikke har ett minimum av peiling på noen av folkene før man starter, så synes jeg man har ett totalt feil utgangspunkt.

 

Tror det er første gang jeg ser noen snakke om ett bil/racingspill som ikke engang har hørt om Ken Block...

Det må da vel være lov å ha en interesse for arcade-bilspill uten å være skikkelig gira på biler og motorsport? Jeg liker bilspill der man kan kjøre fort, på samme måte som jeg liker tullete sportsspill av typen NBA Jam, Rocket League og Mario Strikers. Men jeg bryr meg ikke fletta om profesjonell fotball og basketball. Det ene utelukker ikke nødvendigvis det andre.

Endret av Jens Erik
Lenke til kommentar

 

Et fantastisk spill. Litt "kort" men ellers bra. Hot pursuit va jo det dårligste bilspille i historien... men er vel lov å drikke på jobb av og til:)

 

What? Hot Pursuit (både det originale og remaken fra 2010) var jo suverent. Hvem er det som har drukket egentlig? :-)

Kjøreegenskapene i hot pursuit var jo laga for arcademaskina.... har 2 barn i huset (6-7 år) de syns det var bra:)

Men dette nye har jo en fantastisk kjøreegenskap og ikke mins grafikk.

Lenke til kommentar

Et fantastisk spill. Litt "kort" men ellers bra. Hot pursuit va jo det dårligste bilspille i historien... men er vel lov å drikke på jobb av og til:)

 

 

Hører på anmelder her at det virker som om need for speed virkelig ikke er hans greie. Så vil nok lese over flere anmeldelser for å sjekke.

Men hvis dette er i nærheten av most wanted spilla må eg nok handle dette også.

Joda, Need for Speed har vært min greie det, men jeg foretrekker Need for Speed der jeg kjører fort i fancy biler. Er ikke så gira på gatebilgreiene. Spesielt ikke når det fremstilles så harry som i dette spillet.

 

Altså, om man skal anmelde ett bilspill/racingspill forventes det vel at man har ett minimum av interesse for biler og bilsport?

Hvis man ikke har ett minimum av peiling på noen av folkene før man starter, så synes jeg man har ett totalt feil utgangspunkt.

 

Tror det er første gang jeg ser noen snakke om ett bil/racingspill som ikke engang har hørt om Ken Block...

Det må da vel være lov å ha en interesse for arcade-bilspill uten å være skikkelig gira på biler og motorsport? Jeg liker bilspill der man kan kjøre fort, på samme måte som jeg liker tullete sportsspill av typen NBA Jam, Rocket League og Mario Strikers. Men jeg bryr meg ikke fletta om profesjonell fotball og basketball. Det ene utelukker ikke nødvendigvis det andre.

 

"Speed der jeg kjører fort i fancy biler. Er ikke så gira på gatebilgreiene. Spesielt ikke når det fremstilles så harry som i dette spillet."

 

da vet jo ikke du hva dette spillet handler om... ingen biler er framstilt harry, men kun slik som det faktisk er i dette miljøet.... som du sikker har sett så kjører du kun om natten..

Lenke til kommentar

Det må da vel være lov å ha en interesse for arcade-bilspill uten å være skikkelig gira på biler og motorsport? Jeg liker bilspill der man kan kjøre fort, på samme måte som jeg liker tullete sportsspill av typen NBA Jam, Rocket League og Mario Strikers. Men jeg bryr meg ikke fletta om profesjonell fotball og basketball. Det ene utelukker ikke nødvendigvis det andre.

Jepp, på lik linje som jeg har en stor interesse av strategispill som baserer seg på virkelige historiske hendelser, men det kunne aldri falle meg inn å anmelde ett av de spillene, da jeg ikke går veldig dypt i de.

Likte også veldig godt å spille hockey og golf spill mens de fortsatt kom til PC, men samme sak der, jeg vet egentlig ikke mye om det, så da blir det for dumt å melde seg til å anmelde sånne spill.

 

Fint at du liker bilspill der du kan kjøre fort, du kan jo det i NfS. Jeg tviler egentlig ikke på at spillet er dårlig. Men når spillet drar inn elementer (og personer) fra virkeligheten, og det bare blir "irriterende" og tilsynelatende uforståelig, så blir det for dumt.

 

Men, Project Bugs Cars var jo årtusenets bilspill i følge Gamer så er det vel egentlig ikke overraskende.

Lenke til kommentar

Det nye Need for Speed spillet har ENDELIG gått tilbake til hvordan det engang var, akkurat slik det skal være! Need for Speed skal være slik at du starter med en skikkelig "rånebil", og at du kan sette en spoiler på størrelse med et klesstativ bakom, senke bilen slik at den ikke kommer seg inn i innkjørsla og drifte med en forhjulstrekker. Det er slik Need For Speed var, og skal være, ikke de ræva spillene der du starter med en Bugatti og kun kjører superbiler, laget for de som ikke i grunn ikke har peiling på bil, eller spiller bilspill. De siste Need for Speed spillene etter de gode klassikerne på PS2 har vært akkurat slik, og har prøvd alle og de har vært søppel, men dette var noe helt annet!

 

Håper flere spill lærer etter dette, for jeg synes detter er en av de bedre arcade bilspillene akkurat nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...