Gå til innhold

Dette krever Assassin's Creed Syndicate av PC-en din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har så godt som fullført Syndicate på PS4, og kan trygt si det er favoritten min i serien så langt. Greit nok gjør det ikke så mye nytt, men akkurat her har vi jo et klassisk problem: Blir det for mye nytt, kan det fort bli et helt annet spill enn forgjengerene. Gjør det for lite nytt, blir det bare mer av det samme. Hvor går grensen?

 

Videre har vi jo Call of Duty, FIFA og så videre. Disse kommer år etter år, men vi hører svært sjelden noen klage over det. Hvorfor er det helt greit at sånne spill kommer hvert år uten å gjøre stort nytt, mens andre spill som f.eks AC må gjøre store endringer fra spill til spill for å bli godkjent? Har aldri skjønt det der helt. For meg er AC: Syndicate det beste spillet i serien fordi det perfeksjonerer det vi elsker fra de forrige, uten å dra med seg så mye nytt som ingen vil ha. (tower defense, anyone?)

 

Historien, karakterene, aktivitetene og selve byen og detaljenivået er det som trekker opp for min del, og jeg har ingen problemer med å anbefale det til fans av serien.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har så godt som fullført Syndicate på PS4, og kan trygt si det er favoritten min i serien så langt. Greit nok gjør det ikke så mye nytt, men akkurat her har vi jo et klassisk problem: Blir det for mye nytt, kan det fort bli et helt annet spill enn forgjengerene. Gjør det for lite nytt, blir det bare mer av det samme. Hvor går grensen?

 

Videre har vi jo Call of Duty, FIFA og så videre. Disse kommer år etter år, men vi hører svært sjelden noen klage over det. Hvorfor er det helt greit at sånne spill kommer hvert år uten å gjøre stort nytt, mens andre spill som f.eks AC må gjøre store endringer fra spill til spill for å bli godkjent? Har aldri skjønt det der helt. For meg er AC: Syndicate det beste spillet i serien fordi det perfeksjonerer det vi elsker fra de forrige, uten å dra med seg så mye nytt som ingen vil ha. (tower defense, anyone?)

 

Historien, karakterene, aktivitetene og selve byen og detaljenivået er det som trekker opp for min del, og jeg har ingen problemer med å anbefale det til fans av serien.

 

Hah, akkurat det samme for meg xD Absolutt elsker Syndicate og er helt på topp i hele serien for meg sammen med 2 og Brotherhood.

Lenke til kommentar

Videre har vi jo Call of Duty, FIFA og så videre. Disse kommer år etter år, men vi hører svært sjelden noen klage over det. Hvorfor er det helt greit at sånne spill kommer hvert år uten å gjøre stort nytt, mens andre spill som f.eks AC må gjøre store endringer fra spill til spill for å bli godkjent?

 

Det er da nok av folk som klager på at FIFA og COD gjør for mye av det samme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Syndicate virker som ett greit spill, men langt fra nyskapende og langt fra must have. Det har havnet på min liste over spill som jeg skal plukke opp i framtiden når det kommer på ett steam salg eller om jeg finner det skikkelig billig.

 

Da har du en gledelig overraskelse i vente. Er faktisk et veldig bra spill.

Hadde jeg aldri trodd jeg kom til å si om et AC spill igjen og hadde egentlig gitt opp hele serien. Positive anmeldelser overbeviste meg om å gi det en sjanse, og jeg må si jeg har kost meg gjennom hele spillet. God historie, artige sideoppdrag i det store og hele, godt driv og gode karakterer. Men nyskapende er det nok ikke, selv om jeg vil påstå det er et must have for de som har likt de tidligere spillene i AC serien før det etterhvert skle ut i åpenbar melking.

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk  fra en haug reviews og twitch sesjoner er også et fantastisk potensiale som ikke utnyttes i det hele tatt. Må være trist å være del av slikt når man ser hvor mye bedre man kunne brukt verdenen.

 

Ellers lurer jeg litt på forskjellen på PS4 og PC, om det er verdt å teste på PS4.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

Videre har vi jo Call of Duty, FIFA og så videre. Disse kommer år etter år, men vi hører svært sjelden noen klage over det. Hvorfor er det helt greit at sånne spill kommer hvert år uten å gjøre stort nytt, mens andre spill som f.eks AC må gjøre store endringer fra spill til spill for å bli godkjent?

Det er da nok av folk som klager på at FIFA og COD gjør for mye av det samme.

Og nok av folk som klager over at sånne spill eksisterer. Poenget er at Fifa og CoD selger som hakket møkk år etter år.

Lenke til kommentar

hmmm, et nytt AC spill og så er reccomended specs lavere enn AC:Unity sine miniumspecs. I tillegg har de minimumspecs som er på nivå med Xbox One. Det vil faktisk si at de bruke mer enn 1 uke på å lage PC versjonen!

 

Hvis dette stemmer så kjører den sannsynligvis likt på tvers av alle platformer. Relativt lik ytelse for lik HW. Bra at Ubisoft innser at folk ikke aksepterer spill som kommer i ut alfa.

Lenke til kommentar

Har så godt som fullført Syndicate på PS4, og kan trygt si det er favoritten min i serien så langt. Greit nok gjør det ikke så mye nytt, men akkurat her har vi jo et klassisk problem: Blir det for mye nytt, kan det fort bli et helt annet spill enn forgjengerene. Gjør det for lite nytt, blir det bare mer av det samme. Hvor går grensen?

 

Videre har vi jo Call of Duty, FIFA og så videre. Disse kommer år etter år, men vi hører svært sjelden noen klage over det. Hvorfor er det helt greit at sånne spill kommer hvert år uten å gjøre stort nytt, mens andre spill som f.eks AC må gjøre store endringer fra spill til spill for å bli godkjent? Har aldri skjønt det der helt. For meg er AC: Syndicate det beste spillet i serien fordi det perfeksjonerer det vi elsker fra de forrige, uten å dra med seg så mye nytt som ingen vil ha. (tower defense, anyone?)

 

Historien, karakterene, aktivitetene og selve byen og detaljenivået er det som trekker opp for min del, og jeg har ingen problemer med å anbefale det til fans av serien.

 

Call of duty har jo endret seg haugevis siden mw2, nå er jo det mer en dårlig versjon av halo enn CoD..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...