Gå til innhold

Samsungs kurvede toppmodell har alvorlige sikkerhetshull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+132

Kanskje man skal vurdere en Windows 10 mobil neste gang. Hatt Android mobiler siden HTC Desire i 2010, så kanskje på tide å prøve noe nytt.

 

Ja, hvis plattformen har appene man trenger?

Lenke til kommentar

Kanskje man skal vurdere en Windows 10 mobil neste gang. Hatt Android mobiler siden HTC Desire i 2010, så kanskje på tide å prøve noe nytt.

 

Ok, så du er en av dem som tror at ting er sikkert fordi man aldri hører noe om det motsatte?

Det google gjør er jo det eneste riktige og burde heller virke som en trygghet for brukerene. Kontinuerlig gjennomgang av kode for å finne svakheter, for så å fikse dem. Det er potensielle feil er overalt, selv om du aldri har hørt om det.

Ignorance is bliss...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kanskje man skal vurdere en Windows 10 mobil neste gang. Hatt Android mobiler siden HTC Desire i 2010, så kanskje på tide å prøve noe nytt.

Ok, så du er en av dem som tror at ting er sikkert fordi man aldri hører noe om det motsatte?

Det google gjør er jo det eneste riktige og burde heller virke som en trygghet for brukerene. Kontinuerlig gjennomgang av kode for å finne svakheter, for så å fikse dem. Det er potensielle feil er overalt, selv om du aldri har hørt om det.

Ignorance is bliss...

 

 

Du antar litt mye der  ;)

Lenke til kommentar

"Samsung Galaxy S6 Edge har alvorlige sikkerhetshull"

 

Fra blog:

"The majority of the issues are fixed, however three will not be patched until November. Fortunately, these appear to be lower severity issues"

 

Skulle overskriften vært "Samsung Galaxy S6 Edge har noen mindre alvorlige sikkerhetshull"?

 

Men strengt tatt har vel alle desktop- og mobil OS alvorlige sikkerhetshull. De er bare ikke oppdaget ennå. Så jeg lar det gå for denne gang ;-)

Lenke til kommentar

Ikke overrasket.. kanskje derfor min edge lagget sykt?

 

Nå er du en iphone bruker, så at du gang på gang legger inn løgner på tråder om Android telefoner fortjener en fin liten rapportering til moderatorene. Litt pinlig å lyve om at du har hatt andre telefoner er det ikke?

Endret av LoveAmiga
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke at folk kjøper telefoner med annet enn "rent" OS. Både Microsoft, Google og Apple er knallgode på å sikre operativsystemene sine og slipper sikkerhetsfikser fortløpende.  

 

Ikke bare fucker Android-OEMene opp det flotte brukergrensesnittet i Android, de fyller opp med sikkerhetshull også. Tap-tap for brukerne. Overflow-feil i drivere er temmelig amatørmessige greier. 

 

(At Google fant disse nå vil ikke si at Google fant dem først. Det kan godt hende noen badguys har visst om disse hullene i et halvt år nå)

Endret av Audun_K
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

...eller de som ønsker svinekjøtt fra en elg!

 

(De får det ikke). 

Det finnes da de som ønsker å kjøe OSX på en standard pc(ikke mac)

det skulle heller ikke forundre meg om noen også ønsker å kjøre Windows på en mac 

 

 

Da har de flaks - for det kan de!

 

OSX på ikke-Mac funkre riktignok ikke offisielt, men motsatt er fullstendig støtta. Apple lager offisielle WIndows-drivere til sine maskiner, så det er bare å installere. Er til og med en egen veiviser for det i OSX. 

Lenke til kommentar

 

 

...eller de som ønsker svinekjøtt fra en elg!

 

(De får det ikke). 

Det finnes da de som ønsker å kjøe OSX på en standard pc(ikke mac)

det skulle heller ikke forundre meg om noen også ønsker å kjøre Windows på en mac 

 

 

Da har de flaks - for det kan de!

 

OSX på ikke-Mac funkre riktignok ikke offisielt, men motsatt er fullstendig støtta. Apple lager offisielle WIndows-drivere til sine maskiner, så det er bare å installere. Er til og med en egen veiviser for det i OSX. 

 

kjøre det da ikke som slag slave  av OSX , at OSX ligger i bakgrunnen på en måte ?

det jeg tenkte på var windows som det enste OSet på mac ( alle Apple pcen som jeg foretrekker )

Lenke til kommentar

kjøre det da ikke som slag slave  av OSX , at OSX ligger i bakgrunnen på en måte ?

det jeg tenkte på var windows som det enste OSet på mac ( alle Apple pcen som jeg foretrekker )

 

 

Nei. Man booter rett til Windows uten at OSX kjører på noen som helst måte.

 

Men nå har du lurt meg langt off topic igjen. Over og ut om PC-operativsystemer. 

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar

 

kjøre det da ikke som slag slave  av OSX , at OSX ligger i bakgrunnen på en måte ?

det jeg tenkte på var windows som det enste OSet på mac ( alle Apple pcen som jeg foretrekker )

 

 

Nei. Man booter rett til Windows uten at OSX kjører på noen som helst måte.

 

Men nå har du lurt meg langt off topic igjen. Over og ut om PC-operativsystemer. 

 

beklager .

Lenke til kommentar

Nå representerer heldigvis ikke disse telefonene som står utstilt vanlig bruk da. De står jo mange med samme statiske bilde og maks lysstyrke i timer i strekk.

amoled kan brennes inn, det vet alle, men det skjer vel sikkert like ofte hos den vanlige bruker som at iphone 6 bøyer seg i lomma, altså veldig sjelden.

Endret av Apox
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...