Gå til innhold

– Det var vi som stengte Popcorn Time


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ok og en selvfølge at det stenges. Men gi oss bedre alternativer enn hbonordic og netflix som jeg abbonerer på i dag.

 

Dessverre er det ikke HBo & Netflix som det største problemet ligger hos. Det er eier av innholdet som skal ha betalt mange ganger for samme innhold.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Di har ikke stengt noen ting som helst bortsett fra YTS. Vi har nå oppe både filmer og tv serier i versjonen fra popcorntime.io Tv serie API'en er lagt bak TOR + at vi har en ekstra som reserve løsning vist noe skulle gå galt med den ene api'en. Filmene er på langt nær like god kvalitet som med YTS api'en men det virker. Så nei di gjorde det bare enda vanskeligere å bli kvitt den.

Lenke til kommentar

 

Det er eier av innholdet som skal ha betalt mange ganger for samme innhold.

Hvis du hadde hatt muligheten til å ta deg betalt flere ganger av ditt produkt, ville ikke du benyttet deg av den muligheten?

 

Tingen er at hele bransjen virker på denne måten. Om det er noen som bryter ut og selger filmen kun 1 gang til Netflix (for en "normal" sum)så må de andre følge etter før eller senere. Men klart, kan de selge samme film/serie mange ganger så gjør de jo det.

Har selv Netflix og bruker det endel men blir mer fra andre steder som webtv, popcorn time eller nedlasting.

Lenke til kommentar

Korrekt,abbonerer på en masse lovlige tjenester som feks. sumo,viaplay,netflix,cmore,hbo osv. Men bruker di nesten ikke i det hele tatt.Enda mange av di har orginal seriene,ser jeg di ofte fortere andre plasser. Men betaler for å støtte det som ihvertfall er på rett vei.

Men bruker fremdeles PT mest,om det er bare for drag/drop/copy/paste eller bare søke via torrent collection med Kickass elr Strike å se det du vil av filmer/serier med ønsket spiller som chromecast,apple tv elr Vlc.

 

Men som sagt nå funker både tv serier å filmer i versjonen fra popcorntime.io vist du bare vet hva du skal gjøre.

Lenke til kommentar

 

Det er eier av innholdet som skal ha betalt mange ganger for samme innhold.

Hvis du hadde hatt muligheten til å ta deg betalt flere ganger av ditt produkt, ville ikke du benyttet deg av den muligheten?

 

 

Jeg syns elektrikere burde begynne å ta betalt hver gang noen slår på lyset

Lenke til kommentar

 

 

 

Det er eier av innholdet som skal ha betalt mange ganger for samme innhold.

Hvis du hadde hatt muligheten til å ta deg betalt flere ganger av ditt produkt, ville ikke du benyttet deg av den muligheten?

Jeg syns elektrikere burde begynne å ta betalt hver gang noen slår på lyset

du tenker på strømleverandøren, nå. Og ja, de tar betalt for seg hver gang du lar lyset stå på.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...