Gå til innhold

ANMELDELSE: Divinity Original Sin: Enhanced Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville faktisk ha trukket enda mer for inventory-systemet. Man kan ikke understreke nok hvor mye tid som går med på å flytte gjenstander man ikke engang vet om man vil få bruk for rundt på forskjellige karakterer for å få det hele til å gå opp. Det er som å legge kabal. Hadde det kommet en drastisk forenkling av dette systemet ville nok ha plukket opp spillet igjen, men for en som ikke har uendelig med tid til å spille lenger så blir det vel mye av spilletiden som går bort i inventory.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Spillt det et par timer på PCen, men var ikke det store. Men dette ser mye bedre ut på konsoll versjonen, så lurer på om jeg kjøper det etter at jeg er ferdig med Fallout 4 :)

Du får samme versjon gratis på pc hvis du eide den originale verjonen på pc

 

Takk for tipset, men jeg foretrekker det på konsollen så kjøper det der.

Lenke til kommentar

 

 

Spillt det et par timer på PCen, men var ikke det store. Men dette ser mye bedre ut på konsoll versjonen, så lurer på om jeg kjøper det etter at jeg er ferdig med Fallout 4 :)

Du får samme versjon gratis på pc hvis du eide den originale verjonen på pc

 

Takk for tipset, men jeg foretrekker det på konsollen så kjøper det der.

Divinity Enchanced Edition er nøyaktig likt på PC som på konsoll, ingen forskjell om du har en controller tilkoblet PCen. Når man starter spillet med en controller påskrudd, velger spillet "Consol interface" automatisk.

Endret av Galen Absalom
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Spillt det et par timer på PCen, men var ikke det store. Men dette ser mye bedre ut på konsoll versjonen, så lurer på om jeg kjøper det etter at jeg er ferdig med Fallout 4 :)

 

Du får samme versjon gratis på pc hvis du eide den originale verjonen på pc

Takk for tipset, men jeg foretrekker det på konsollen så kjøper det der.
Divinity Enchanced Edition er nøyaktig likt på PC som på konsoll, ingen forskjell om du har en controller tilkoblet PCen. Når man starter spillet med en controller påskrudd, velger spillet "Consol interface" automatisk.

Har ikke den dingsen jeg kan koble ps4 kontrolleren til PC. Da blir det mye lettere å barre skaffe det på ps4. Er ikke barre til å trykke på ps4 kontrolleren så er den automatisk koblet til PCen.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Spillt det et par timer på PCen, men var ikke det store. Men dette ser mye bedre ut på konsoll versjonen, så lurer på om jeg kjøper det etter at jeg er ferdig med Fallout 4 :)

Du får samme versjon gratis på pc hvis du eide den originale verjonen på pc
Takk for tipset, men jeg foretrekker det på konsollen så kjøper det der.
Divinity Enchanced Edition er nøyaktig likt på PC som på konsoll, ingen forskjell om du har en controller tilkoblet PCen. Når man starter spillet med en controller påskrudd, velger spillet "Consol interface" automatisk.

Har ikke den dingsen jeg kan koble ps4 kontrolleren til PC. Da blir det mye lettere å barre skaffe det på ps4. Er ikke barre til å trykke på ps4 kontrolleren så er den automatisk koblet til PCen.

 

 

Ah, jeg har bare en xbox controller m/PC dongel koblet til PCen permanent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror det er heller uvanlig å "fikse" historien i en remaster. Jeg var ikke klar over at historien i originalen var dårlig da jeg aldri kom langt nok til å dykke så dypt ned i den, men jeg vet det er utfordrende å fortelle en god historie samtidig som spillerne skal ha masse valgfrihet, derfor forventer jeg sjelden en spesielt interessant historie når jeg spiller den typen rollespill.  

Lenke til kommentar

 

Sett at de ikke har endret det så er det bare 2 spillere max. Original Sin 2 skal ha flere spillere.

Haha, artig at de kaller det Original Sin 2. Det er vel ikke "Original" lenger da. :p

 

 

Final Fantasy... 15? :p

Anyways, kunne jo tenkes at Original Sin refererer til noe ala "the original sin" som ett konsept i spillet, og ikke selve spillet i seg selv. Men jeg har ikke noe peiling angående det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...