Gå til innhold

Nå skal Tidal bli mer som Netflix


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utan at eg sitter på oversikt over de som abonnerer på Tidal så er eg ganske sikker på at dei fleste abonnentane har Tidal Basic fordi dette automatisk følger med abonnementet til dei som har grunnpakken gjennom Canal Digital.

 

Mitt inntrykk er at av dei som aktivt har valgt musikktjeneste som dei betalar for sjølv så har flesteparten valgt Spotify framfor Wimp/Tidal.

Lenke til kommentar

Utan at eg sitter på oversikt over de som abonnerer på Tidal så er eg ganske sikker på at dei fleste abonnentane har Tidal Basic fordi dette automatisk følger med abonnementet til dei som har grunnpakken gjennom Canal Digital.

 

Mitt inntrykk er at av dei som aktivt har valgt musikktjeneste som dei betalar for sjølv så har flesteparten valgt Spotify framfor Wimp/Tidal.

 

Er nokk en del som det som er hakket over Tidal Basic sånn at man får brukt offline modus på mobilen, men ja eg hadde brukt spotify vist det ikkje hadde vert for at Wimp blir billegare so lenge eg har Canal Digital abonnemang. Sistnemte er ikkje valgrfritt på grunn av fellesavtaler med burettslaget :(

Lenke til kommentar

Utan at eg sitter på oversikt over de som abonnerer på Tidal så er eg ganske sikker på at dei fleste abonnentane har Tidal Basic fordi dette automatisk følger med abonnementet til dei som har grunnpakken gjennom Canal Digital.

 

Mitt inntrykk er at av dei som aktivt har valgt musikktjeneste som dei betalar for sjølv så har flesteparten valgt Spotify framfor Wimp/Tidal.

 

Har standar WiMP/Tidal til 99,- Hatt det siden jeg betatesta (gratis da). Så lenge de ikke nedprioriterer musikken så er det ikke så farlig, men skulle gjerne gjemt bort musikkvideoene.. har enda ikke sett en så ikke viktig for meg.. vil heller se spillelister og album etc ta opp plass i klienten(e)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...