Gå til innhold

Warner tilbyr pengene tilbake til alle som kjøpte PC-versjonen av Batman: Arkham Knight


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Så her er det bare å holde seg langt unna Warner Bros i fremtiden. Lager spill de ikke kan patche en gang er jo helt latterlig.

 

Sånn kan skje, er vel snakk om dårlig porting fra konsoll som har gått (veldig) galt.

 

Det er tross alt et fantastisk spill på konsoll hvor det fungerer fint.

Lenke til kommentar

 

Så her er det bare å holde seg langt unna Warner Bros i fremtiden. Lager spill de ikke kan patche en gang er jo helt latterlig.

Sånn kan skje, er vel snakk om dårlig porting fra konsoll som har gått (veldig) galt.

 

Det er tross alt et fantastisk spill på konsoll hvor det fungerer fint.

 

 

'Sånn kan skje'? 

 

Om du gir totalt blanke faen i kundene og hopper over testfasen kan sånt skje. Dette burde IKKE skje - og det skal ikke skje. Vi ser litt for mye av sånt i spillebransjen, og man skulle trodd spillet tilhørte Steams alpha-avdeling. 

 

Jeg støtter forøvrig boikott av Warner Bros. Har sett meg lei på dårlig arbeid og day one patcher større enn spillet selv. Venter nå på Fallout 4, men det blir ikke forhåndsbestilt eller kjøp på release før jeg vet spillet faktisk leverer. Å bruke lommeboka er det beste virkemidlet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

De kan ha rutinesvikter og gjør feil, slik som alle andre.

De var tidlig ute å erkjente at de hadde gjort en feil (trakk spillet tilbake), og har i tillegg jobbet med å prøve og fikse spillet.

Nå har de innsett at å fikse det helt, lar seg ikke gjøre, så de gir pengene tilbake til de som har kjøpt spillet.

 

Ja, i en perfekt verden blir alle produkter lansert plettfrie, men det er ikke tilfellet.

Om du skal boikotte alle selskap som har gjort en feil, kan du like greit bo under en stein.

 

Jeg syns WB har taklet situasjonen eksemplarisk når det først gikk galt. Og jeg vil også tro de lærer masse av en slik feil, de er tross alt et selskap som skal tjene penger, men Batman på PC står igjen som en stor strek i regninga. 

Lenke til kommentar

Tror det her er bare starten på utviklere/utgivere som enten dropper PC versjoner av spill. Eller at dem blir utsatt lenge slik som PC versjonen av Grand Theft Auto 5. 

 

Spesielt nå som Steam endelig har fått på plass angrerett på spill. Origin har vel hatt det enda lengre om jeg ikke tar feil. 

Lenke til kommentar

De kan ha rutinesvikter og gjør feil, slik som alle andre.

De var tidlig ute å erkjente at de hadde gjort en feil (trakk spillet tilbake), og har i tillegg jobbet med å prøve og fikse spillet.

Nå har de innsett at å fikse det helt, lar seg ikke gjøre, så de gir pengene tilbake til de som har kjøpt spillet.

 

Ja, i en perfekt verden blir alle produkter lansert plettfrie, men det er ikke tilfellet.

Om du skal boikotte alle selskap som har gjort en feil, kan du like greit bo under en stein.

 

Jeg syns WB har taklet situasjonen eksemplarisk når det først gikk galt. Og jeg vil også tro de lærer masse av en slik feil, de er tross alt et selskap som skal tjene penger, men Batman på PC står igjen som en stor strek i regninga. 

Forskjellen er at de andre selskapene fikser sine feil istedenfor å si at det ikke går ann å reparere. Det har vel ikke hvert noen spill omtrent som har hvert uten problemer ved launch de siste årene, men de andre gjør nå en innstats å prøver å fikse spillene sine istedenfor å bare gi opp.

Lenke til kommentar

Tror det her er bare starten på utviklere/utgivere som enten dropper PC versjoner av spill. Eller at dem blir utsatt lenge slik som PC versjonen av Grand Theft Auto 5. 

 

Spesielt nå som Steam endelig har fått på plass angrerett på spill. Origin har vel hatt det enda lengre om jeg ikke tar feil. 

 

Aldri har vel flere spill blitt gitt ut på Pc of aldri har det vært flere som spiller på PC, så denne kommentaren faller på sin egen urimelighet. Folk vil alltid like friheten en PC gir og ikke låse seg til konsoller.

Endret av LoveAmiga
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man slipper jo slike problem-spill om man lar være å forhåndsbestille og heller sjekker ut info di 2 første vekene etter slippdato. Funker knalle godt for meg og for akkurat dette spillet vart det ein plass i billig-lista da det kom ut. Sia spillet ikkje nådde opp på konsoll-kravet om 1080/60 samt heller ikkje kunne ro seg inn med å være eksklusiv og til slutt viser seg å ikkje nå målet på PC(minst 1080/60 samt fungere opp mot perfekt) blir spillet fjerna fra billig-lista. Blir ein del slike spill som aldri når opp og det er like greit da eg ikkje har uendelig med tid til spilling. :)

Lenke til kommentar

Har merket etter noen timer med spilling nå at det fryser relativt ofte ja. Er litt irriterende når det henger i 2-3 sekunder såpass ofte. Virker som det skjer når jeg beveger meg raskt over til nye områder, men det kan være innbilning. Men absolutt en dårlig ting. De må ha gjort noe alvorlig galt med Unreal-engine i spillet.

Lenke til kommentar

Dette er jo snakk hovedsakelig om grafiske feil , noen som vet om det også er snakk om feil som gjør det umulig å runde spillet eller er det rett og slett kun snakk om andre ting som egentlig ikke er så veldig problematiske selv om de ikke burde være der?

 

Grafiske feil som gjør spillet rett og slett umulig å spille. Jeg prøvde det selv ved utgivelsen og lå på rundt 5-10 fps, på en relativt kraftig PC. Da jeg fikk Batmobilen tror jeg kanskje jeg gikk over til 5-10 frames per minute.

Nå har jeg riktignok ikke prøvd spillet etter patchen, men har hørt at det ikke er så fiksa som det burde være enda. Ikke siter meg på den siste uttalelsen dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...