Gå til innhold

Slik vil nye Canal Digital Go bli


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CD parabol glemmer at en større del av kundene hos dem har mobilt bredbånd. Dermed blir tjenesten ikke eller lite brukt pga at det spiser godt av datapakker.

På 90-tallet pratet CD om internett på parabol, men det har ikke skjedd noe over 15 år senere. Hadde Go tjenestene virket uten å måtte ha eksternt internett, hadde jeg brukt det mye og lagt igjen penger på filmleie m.m.

Har man valgt parabol, er det i mangel av fibernett, eller kabel-TV med internett der man bor.

Endret av plankeby
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flott.

Bruker faktisk go hver dag siden jeg bor i annen bolig ukedage, og ikke gidder å betale to tv lisenser/abb.

Synd att nrk og tv 2 ikke fungere uten at man er i samme hus, men nrk sin app er veldig god og har chromecast støtte den og.

Håper de streamliner android app'en litt mer.

Skal faktisk si opp hbo, go er faktisk bedre og har got.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Lurer på hvor mange år det det tar før vi som har kabel kan ta i bruk canal digital go jeg??? Er det håp før jeg runder 100?? er bare 65 år til :p

 

Hjelper så fint lite å laste ned app på mobil som bare sier: Er du kabel kunde du da stakkars, du kan nok bare gå å legge deg i 100 år til du for dette kommer til å være ekslusivt for parabol kunder minst i 100 år :realmad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Postet på Canal Digital Kabel sin FB side

 

Dette var svaret:
Vi har forståelse for at dette kan virke urimelig. Det er riktig at Canal Digital Kabel og Canal Digital Satellitt har samme overordnet eierskap, men vi er to separate enheter med ulike produkter. GO er mer eller mindre under avvikling hos oss; vi ønsker å overføre disse tjenestene til vår T-We-tjeneste. Vår app, T-We See, er under stadig utvikling, og her vil det komme flere løsninger etterhvert. Vi har foreløpig ingen informasjon om fremtidige tjenester, og enn så lenge er T-We See forbeholdt nettbrett og ikke smarttelefon. Vi har imidlertid ingen indikasjon på at mobiltelefon her er utelukket i fremtiden, men tidsaspekt har vi ingen mulighet for å gi. 

 

Vet ikke om jeg skal le eller gråte, men jeg tror nok graven kommer lenge før canal digital kabel gir kundene sine det man kan forvente i tiden som kommer.

Man hører jo om alle andre som leker med sine apper fra sine selskap, som kan programere opptak, og se tv og gjøre alt på sine mobiler, men her må man visst ha nettbrett, skulle ikke forundre meg det kun er apple også...siden det virker som apple alltid blir prioritert, men det vet jeg jo ikke, for jeg har ingen nettbret

 

edit:

Ser ikke ut som den T-We see greia er veldig toppers akkurat heller
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.adbglobal.multiscreen.cdk&hl=no

 

edit: den appen er oppdatert 28. august 2015, så det ser ikke lyst ut for oss gitt :no:   :realmad:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...