Gå til innhold

ANMELDELSE: The Legend of Zelda: Tri Force Heroes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kost meg veldig med spillet. Jeg synes det blant annet har vært givende å uttrykke seg med emojis, da det gir en ekstra liten utfordring i seg selv. Det hjelper veldig om folk spiller forutsigbart, siden det hjelper de andre med å forstå hva du vil. Det krever imidlertid at man havner med forholdsvis kloke eller rutinerte spillere, som avventer litt hvis de ikke vet hva de skal gjøre. Noen setter da full fart fremover, og ender med å tømme våre felles liv.

 

Ellers så synes jeg ikke enspillerdelen er så vanskelig som folk skal ha det til. Jeg har selv spilt de vanskeligste banene, og har for øvrig merket at noen av dem er forenklet, men de tar gjerne lengre tid enn om man er flere spillere.

Lenke til kommentar

 

føler nesten at de bruker ressurser på å gi oss "heismusikk" spill istedenfor å faktisk perfeksjonere de spillene folk venter på

Vel, både Zelda og Starfox er utsatt, slik at Nintendo kan pusse dem opp.

 

alikevel lager de spill som dette som ikke er mye verdt pengene du betaler for det

Lenke til kommentar

Jeg synest spillet får uforståelig mye kritikk etter min mening. Jeg har selv kjøpt det og spiller det som enspiller, og storkoser meg. Klart det tar litt tid og er uvant i forhold til tidligere Zelda spill.

 

Et tips, ikke hør for mye på alle andre som ikke engang har prøvd selv, men lest noe negativt på nettet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...