Gå til innhold

Huawei gjør det knallsterkt på mobilmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor ikke Nexus 6P? Topptelefon fra Hauwei og raskere oppdateringer får du jo ikke.

 

Det er sant, men tipper den blir litt i største laget for min del. Får se hvordan den føles i hånda når den kommer i butikkene :-)

Tenker det samme, å bevege seg fra 4,7 tommer (i6) til 5,7 hører mye ut på papiret, må testes i butikk.

Lenke til kommentar

Vel... Har en Honor 6, og har blitt lovet Android 5 siden mars. Begynner i grunn å tro ganske lite på at den blir oppdatert, men blir gledelig overrasket hvis det plutselig dukker opp en liten reminder på mobilen min.

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor ikke Nexus 6P? Topptelefon fra Hauwei og raskere oppdateringer får du jo ikke.

 

Det er sant, men tipper den blir litt i største laget for min del. Får se hvordan den føles i hånda når den kommer i butikkene :-)

Tenker det samme, å bevege seg fra 4,7 tommer (i6) til 5,7 hører mye ut på papiret, må testes i butikk.

Er bare å teste med iPhone 6+, den er mer eller mindre nøyaktig like stor som Nexus 6p.

 

http://www.phonearena.com/phones/size#/phones/size/Google-Nexus-6P,Apple-iPhone-6s-Plus/phones/9587,9502

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vel... Har en Honor 6, og har blitt lovet Android 5 siden mars. Begynner i grunn å tro ganske lite på at den blir oppdatert, men blir gledelig overrasket hvis det plutselig dukker opp en liten reminder på mobilen min.

Den kommer ikke OTA av en eller annen grunn, men du kan laste den ned selv.

http://hihonor.com/en/pages/support#?view=downloads

Lenke til kommentar

 

Vel... Har en Honor 6, og har blitt lovet Android 5 siden mars. Begynner i grunn å tro ganske lite på at den blir oppdatert, men blir gledelig overrasket hvis det plutselig dukker opp en liten reminder på mobilen min.

Har honor 6 også med 5.1 hvis du setter av en time kan du laste ned den ofisielle builden og laste inn manuelt på telefonen.

 

Kort forklart:

1.Last ned firmware filen.

2. Koble til usb og kopier filen til internminne eller sd kort.

3. Gå inn i huawei updateren på telefonen og velg update from file.

4. Finn filen med explorer vinduet som kommer opp.

Ferdig: )

Lenke til kommentar

 

 

Vel... Har en Honor 6, og har blitt lovet Android 5 siden mars. Begynner i grunn å tro ganske lite på at den blir oppdatert, men blir gledelig overrasket hvis det plutselig dukker opp en liten reminder på mobilen min.

Har honor 6 også med 5.1 hvis du setter av en time kan du laste ned den ofisielle builden og laste inn manuelt på telefonen.

 

Kort forklart:

1.Last ned firmware filen.

2. Koble til usb og kopier filen til internminne eller sd kort.

3. Gå inn i huawei updateren på telefonen og velg update from file.

4. Finn filen med explorer vinduet som kommer opp.

Ferdig: )

 

 

Kult. Det visste jeg ikke om.

 

 

 

Vel... Har en Honor 6, og har blitt lovet Android 5 siden mars. Begynner i grunn å tro ganske lite på at den blir oppdatert, men blir gledelig overrasket hvis det plutselig dukker opp en liten reminder på mobilen min.

Den kommer ikke OTA av en eller annen grunn, men du kan laste den ned selv.

http://hihonor.com/en/pages/support#?view=downloads

 

Holder på å laste ned nå. Har ingen problemer med 4.4.2, men oppgradering pleier jo å bety at ting går litt mer smooth og sånt, samt sikkerhetsfikser.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...