Gå til innhold

Asus' nye alt-i-ett-PC kommer med 4K-oppløsning og 3D-kamera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det egentlig noen som foretrekker slike maskiner? Altså hvem er kundegruppen? Man får alle ulempene med en laptop har i forbindelse med ytelse, og man kan heller ikke flytte den.

Er det ikke mye mer hensiktsmessig med et oppsett og en dockingstasjon for laptop?

Pc som står alene på kjøkkenbenken?

 

Jeg vet ikke, sliter og meg å forstå når dette er gode valg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

her det 2 ting jeg stusset lit over :

 

Hvorfor må man velge 23 tommes skjerm for få dobbelt så mye miy minne og lagringsplass

 

Trenger man 32 GB minne , opg / eller 2 TB disk så får man altså ikke lov å velge seg i lit mindere 21 tommers skjerm

 

Hvis man trenger 32GB minne (eller mer) så er vel sannsynligheten stor for at man jobber med materiale som ikke passer på en full-HD skjerm, men en 4K skjerm? Bare et raskt eksempel jeg kunne komme på..

 

Forøvrig, noen som har en formening om hvordan denne her holder seg i forhold til iMac-en? Virker som en naturlig sammenligning.

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

 

Hvis man trenger 32GB minne (eller mer) så er vel sannsynligheten stor for at man jobber med materiale som ikke passer på en full-HD skjerm, men en 4K skjerm? Bare et raskt eksempel jeg kunne komme på..

 

Forøvrig, noen som har en formening om hvordan denne her holder seg i forhold til iMac-en? Virker som en naturlig sammenligning.

 

For lite info enda, en del ting en ikke kan se utifra specs også. Ville tippe iMac var bedre. Med mindre du planlegger å spille, da kan denne gjerne være bedre. iMac bruker den profesjonelle typen IPS paneler fra LG, som Dells ultrasharp, og de kommer med nøyaktighet foran responstid. Dårligere enn mer billigere IPS varianter, som er og i billigere ultrasharp modeller. Dedikert GPU er og klart bedre. Jeg ville tippe du kan få iMac med bedre SSD.

 

Dessuten tror jeg markedet ikke er det største. Folk driver ikke å kjøper AiOer for windows i stor grad akkurat. Ikke folk i denne priskategorien. Da kjøper de ofte noe smartere.... Så det er nok ikke nok penger til at det er verdt å investere mye penger i å lage en god AiO engang. Hvis du vil ha desktop Mac så er det jo basically AiO. Så ville tippe iMac er bedre enn denne, men vet jo ikke enda...

Lenke til kommentar

Å spar dere a, nå begynner dere bare å ligne på ITavisen med overskriftene og click-baits.. Er grenser for hvor mange måter man kan lage en AIO maskin på.. Den har en fot, en skjerm og en ramme..

 

Slutt å sammenligne absolutt alt med Apple. Samme som at HTC M7 var før ute enn iPhone 6, allikevel påstår mange at HTC stjeler designet til Apple.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Å spar dere a, nå begynner dere bare å ligne på ITavisen med overskriftene og click-baits.. Er grenser for hvor mange måter man kan lage en AIO maskin på.. Den har en fot, en skjerm og en ramme..

 

Slutt å sammenligne absolutt alt med Apple. Samme som at HTC M7 var før ute enn iPhone 6, allikevel påstår mange at HTC stjeler designet til Apple.

 

Er det rart den sammenlignes med Apple/iMac?

 

Til og med reklamemateriellet er som snytt ut av Apples nese:

 

https://www.youtube.com/watch?v=6vk7o_LxfxU

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...