Gå til innhold

TEST: MK903V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde en liknende sak i fjor. Flashminnet ble fucka opp etter at den var slått av og på et visst antall ganger. Det samme skjedde med Raspberry Pi etter en tids bruk. 5 måneder er det lengste jeg har brukt en Raspberry Pi før SD-kortet fikk så mange feil at den ikke startet. Heldigvis er det enklere å legge inn et nytt image på et SD-kort til Raspberry enn på slike Androidpinner.

Lenke til kommentar

Har noen erfaring med å spille gamle emulerte spill via en Android pinne? Enten en pinne med fullt Androidsystem, eller pinne som bare speiler mobilen sin skjerm.

Har lyst til å leke meg med eldre spill fra Nintendo og annet fra 80- og 90-tallet. Da gjerne med blåtann håndkontroll, eller wifi håndkontroll.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt en av de variantene som finnes av denne, og dessverre nekter TV2 SUMO å kjøre på den, ettersom de "tror" at enheten er rooted. Det er den rent faktisk ikke, uten at det hjelper stort. Planen var å bruke den til TV2, NRK og NetFlix, men så lenge TV2 var utilgjengelig, havnet den i skuffen til fordel for Apple TV 3.

Lenke til kommentar

Har den ikke skikkelig 4K støtte, så blir den jo egentlig allerede like foreldet som Apple-TV er. Det finnes bedre og moderne medie-boxer i dag med 4K støtte som fungerer. En trenger ikke ta til takke med en standard fra 2012 lengre.

 

Dette er ikke en ordinær medieboks, men en android-pinne for spesielt interesserte.

Lenke til kommentar

 

Har den ikke skikkelig 4K støtte, så blir den jo egentlig allerede like foreldet som Apple-TV er. Det finnes bedre og moderne medie-boxer i dag med 4K støtte som fungerer. En trenger ikke ta til takke med en standard fra 2012 lengre.

Dette er ikke en ordinær medieboks, men en android-pinne for spesielt interesserte.

 

Hva er poenget med denne om man kan få en mer oppdatert og billigere medieboks for samme pris.......?

Lenke til kommentar

Har noen erfaring med å spille gamle emulerte spill via en Android pinne? Enten en pinne med fullt Androidsystem, eller pinne som bare speiler mobilen sin skjerm.

Har lyst til å leke meg med eldre spill fra Nintendo og annet fra 80- og 90-tallet. Da gjerne med blåtann håndkontroll, eller wifi håndkontroll.

 

Jeg har prøvd dette på diverse android-produkter, men alle har en "input-output" forsinkelse som gjør super mario ganske mye vanskeligere, og fryktelig frustrerende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...