Gå til innhold

ATI lanserer MOBILITY FireGL T2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Vil dette kortet ha noen som helst funksjon som et "spill kort" ? Har fått et mulig tilbud på en IBM T40, men da jeg skal bruke den delvis til spill så er jeg usikker på om dette kortet gjør nytten.

ehhh...HALLO...du burde sjekke ting litt bedre altså. for det første så har ikke T40 det kortet. det er det T41P som har!!!!!!! bare det fra IBM. T40 som du nevner har et vanlig ati radeon kort. med 32mb.

 

det andre er skal du spille for det meste så kjøper du ikke denne maskinen. det er ikke en spill maskin. er bare flaut for IBM at folk som deg kjøper maskinen egentlig. ikke for å være frekk altså, men det er en arbeids maskin som er egnet for folk i bedrfit markedet. og ikke for spilling. kjøp heller en annen maskin om du skal spille. er en grunn til at IBM ikke selger til vanlige folk nå, og bare selger for bedrift markedet.

 

beklager så veldig mye litt uintressant post, men måtte bare si det, få det ut.

Lenke til kommentar

Tar det ikke ille opp i det hele tatt , og NEI, jeg ville aldri vurdert en IBM om det ikke var for at jeg har fått et utrolig bra tilbud (under halv pris). Har egentlig tenkt å handle en DELL i8600, men når jeg kan få en 40 000 kroners IBM til samme prisen som DELL'n .............. ja da måtte jeg i det minste sjekke. Vakke meningen å trpkke noen på tærne :nice:

Lenke til kommentar
Tar det ikke ille opp i det hele tatt , og NEI, jeg ville aldri vurdert en IBM om det ikke var for at jeg har fått et utrolig bra tilbud (under halv pris). Har egentlig tenkt å handle en DELL i8600, men når jeg kan få en 40 000 kroners IBM til samme prisen som DELL'n .............. ja da måtte jeg i det minste sjekke. Vakke meningen å trpkke noen på tærne :nice:

det er bra. var ikke meningen å si noe frekt, men IBM maskiner er aldri til spilling kanskje kanskje bare litt. men en god maskin er den. og den er verdt all penga. er en grunn til at den er blitt kalt for bærbarens rolls royce. men som sagt det er en arbeidsmaskin så er ikke egnet for spilling. men ibm maskinens skjermkort er veldig bra når det gjelder andre oppgaver.

 

når det gjelder dell så må du passe litt da. hørt mye om og men med de. vurderte selv en dell først, men klagingene angående produkter og oppfølging var negativ. service er like viktig syns jeg. pluss at i8600 ikke er en så bra maskin egentlig. greit at den har et av markedets beste skjermkort, men nå begynner jo ati radeon 9600 å komme for fullt ut på bærbare nå. så er du tålmodig nok så burde du vente muligens frem til nyttår så får du en maskin med bedre skjermkort og da har kanskje prisene gått ned litt også siden den nye pentium- m prossessoren kommer.

 

ville bare gi deg et lite tips på veien, vi med bærbare må jo holde sammen og hjelpe hverandre litt ut i fra erfaringer. :nice:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...