Gå til innhold

INTERVJU: Andre verdenskrig er i svenskenes hender


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm... ser interessant ut. Jeg kan ikke helt se om det er tur-basert eller ikke... Noen som vet?

Jeg tror ikke det, da de andre spillene til paradox ikke er det.

Hvis du er mer interessert så følger jeg nå f.eks. Quill18 sin serie med HoI3. Han blir i tillegg ofte invitert til å være med på diverse ting med paradox sammen med ett par andre karer. :-)

 

EDIT:

Hehe, HoI4 er selvfølgelig ikke kommet ut enda, men HoI3 lever fortsatt i beste velgående. :)

Endret av ZweiNor
Lenke til kommentar

 

 

Er det noe grunn til at de har fjernet hakekorset?

Ulovlig i blant annet Tyskland.

 

 

Like tåpelig som at sørstatsflagget er forbudt å bruke i spill i USA.

 

Vi må tåle å vise historien slik den var, brutal og usensurert.

 

 

Sørstats flagget er ikke ulovlig, Apple som er onde, fjernet div app store spill som hadde flaget, nesten alle om ikke alle de spillene kom tilbake på appstore uten å måtte gjøre noe med spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mer tilgjenglig... Det er jo dybden som er hele sjarmen med disse spillene. Litt ekstremt i starten kanskje, men når man først har forstått spillmekanismen så blir spillene fort litt for "enkle" da AI er og blir AI.... Spilte vel gjennom HoI2 3-5 ganger før jeg forstod alle mekanismene. Uansett, kanskje igjen på tide å prøve å ta over verden med Norge :D

Lenke til kommentar

Fin artikkel, men kommentaren " i crusader kings II reiser vi soldater fra en pulje som.." henger ikke på greip. På engelsk ville de nok ha sagt "raising soldiers from a pool". Det er ikke lett å oversette uttrykk man kjenner fra engelsk til norsk. Spesielt med en deadline hengende over seg. Jeg måtte tenke meg om litt selv for å finne et tilsvarende norsk uttrykk. F.eks "rekruttere soldater fra en felles..pott? Kilde?" Eller skryt til gamer.no for å jevnt over ha et langt bedre språk i artiklene sine enn pressfire.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hmmm... ser interessant ut. Jeg kan ikke helt se om det er tur-basert eller ikke... Noen som vet?

Jeg tror ikke det, da de andre spillene til paradox ikke er det.

Hvis du er mer interessert så følger jeg nå f.eks. Quill18 sin serie med HoI3. Han blir i tillegg ofte invitert til å være med på diverse ting med paradox sammen med ett par andre karer. :-)

 

EDIT:

Hehe, HoI4 er selvfølgelig ikke kommet ut enda, men HoI3 lever fortsatt i beste velgående. :)

 

Quil18 sin alpha spill fra juni i år, Paradox sin MP HOI 4 event i England

 

Lenke til kommentar

 

 

Hmmm... ser interessant ut. Jeg kan ikke helt se om det er tur-basert eller ikke... Noen som vet?

Jeg tror ikke det, da de andre spillene til paradox ikke er det.

Hvis du er mer interessert så følger jeg nå f.eks. Quill18 sin serie med HoI3. Han blir i tillegg ofte invitert til å være med på diverse ting med paradox sammen med ett par andre karer. :-)

 

EDIT:

Hehe, HoI4 er selvfølgelig ikke kommet ut enda, men HoI3 lever fortsatt i beste velgående. :)

 

Quil18 sin alpha spill fra juni i år, Paradox sin MP HOI 4 event i England

 

 

Stemmer, hadde glemt den! Sjekket bare kjapt serien han hadde gående nå som var HoI3, som jeg ikke har fått startet på ennå. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...