Gå til innhold

Nå har YouTube lansert sin nye betalingtjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betaler gjerne for å slippe reklame så lenge det betyr at de jeg faktisk ser på får en del av kaka, blir spennende å se hvordan det blir. Det er viktig for meg at de jeg faktisk ser på på youtube får noe for det, da det er personer jeg etterhvert er begynt å like veldig godt, og jeg vil at de skal fortsette. Derfor jeg blant annet har skrudd av adblock på youtube.

Lenke til kommentar

 

Én av de nye, originale seriene skal produseres av selveste YouTube-kongen Felix Kjellberg, også kjent som PewDiePie. Innholdet kommer både i form av serier, filmer og humorprogrammer

 

Greit nok det, men etter at jeg klarte å pine meg gjennom 30 minutter av Smoosh The Movie så stiller jeg meg meget tvilsom til ting lagt av "humorkongene" på YT. Hvis derimot Vsauce hadde laget noe så kunne det muligens blitt bra.

 

Nå går jo alt på (dårlig) smak og behag så jeg tror Google vil tjene enormt med penger på dritt laget av PewDiePie, de hopper nok glatt over skikkelig innhold for voksne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Betaler gjerne for å slippe reklame så lenge det betyr at de jeg faktisk ser på får en del av kaka, blir spennende å se hvordan det blir. Det er viktig for meg at de jeg faktisk ser på på youtube får noe for det, da det er personer jeg etterhvert er begynt å like veldig godt, og jeg vil at de skal fortsette. Derfor jeg blant annet har skrudd av adblock på youtube.

 

Helt enig her, og det er jo klart at de får en bit av kaka. Det gjør de jo allerede idag, mange som lever av Youtube, enten de lever smått eller stort.

Lenke til kommentar

Må si jeg ble veldig skuffet over Redtube eller Youtube Red samme det.

 

Må si jeg heller vurdere:http://4k.com/movies/

Her får man vertfall filmer som er verdt å vurdere frem til Blueray XL planer kommer.

Fint om man har 500 mbit hastighet.

 

Men jeg vil gjerne vite, hvordan deres som vurder dette, klarer dere å betale over VPN?

Eller er det relgionspærre, så dere får ikke betalt med paypal en gang?

 

Det er ofte problem på amazon prime. Så blir spennende dette i fremtiden om det er noe å satse på.

Lenke til kommentar

Hvis YouTube plukker opp skikkelig innhold så ser jeg veldig mange muligheter her. Jeg kan godt betale youtube hvis det betyr at jeg får bedre tilgang på innhold enn netflix gir meg.

 

At det også betyr at jeg kan få tilgang til flere typiske youtub-klipp er jo bare en bonus, om enn liten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har klart:

https://www.youtube.com/results?search_query=8k

 

For jeg merker fremdeles på 500 mbit nedlasting og 8k oppløsning så ender det bare med 8k versjonen gir tregere bilde men bildet blir det samme, skulle nesten tro det er dårlig programvare eller dårlig optimalisering, eller må man bruke f.eks http://www.5kplayer.com/ for å bruke maskinvaren bedre?

 

Siden skulle nesten tro man trenger i7 5960x + GTX 980 SLI for å klare å spille disse brukbart i 8k.

 

På 500 mbit burde disse lastet ned på under 1 sekund, slik at man skulle tro filmen leses fra harddisken istedenfor nettet.

Så ja youtube bør finne løsning her,

 

Netflix says it will pay “tolls” to more ISPs, not just Comcast

 

Bør også dette gjelde Youtube Red?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Betaler gjerne for å slippe reklame så lenge det betyr at de jeg faktisk ser på får en del av kaka, blir spennende å se hvordan det blir. Det er viktig for meg at de jeg faktisk ser på på youtube får noe for det, da det er personer jeg etterhvert er begynt å like veldig godt, og jeg vil at de skal fortsette. Derfor jeg blant annet har skrudd av adblock på youtube.

 

Forstår det slik at YouTube deler inntekten med innholdsskapere slik som med reklamer basert på hvor mye du ser på de forskjellige kanalene. Som både seer og innholdsskaper virker dette utrolig bra, kommer til å hoppe rett på dette når det kommer til Norge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Betaler gjerne for å slippe reklame så lenge det betyr at de jeg faktisk ser på får en del av kaka, blir spennende å se hvordan det blir. Det er viktig for meg at de jeg faktisk ser på på youtube får noe for det, da det er personer jeg etterhvert er begynt å like veldig godt, og jeg vil at de skal fortsette. Derfor jeg blant annet har skrudd av adblock på youtube.

 

Forstår det slik at YouTube deler inntekten med innholdsskapere slik som med reklamer basert på hvor mye du ser på de forskjellige kanalene. Som både seer og innholdsskaper virker dette utrolig bra, kommer til å hoppe rett på dette når det kommer til Norge!

Ja, hvis det er slik det blir så kommer jeg ikke til å nøle med å betale for det. Får heller kutte ut sumo som jeg kun bruker når det er en og annen enkelt ting jeg vil se. :)

Lenke til kommentar

Ad free - Check
Save offline - Check
Background play - Check

Oisann, får vist alt dette allerede med en håndfull strålende WP-apper.

 

Når det kommer til å støtte opp om innholdsskaperne så sender jeg heller noen kroner til de jeg føler fortjener det på andre måter.

Endret av Zicos
Lenke til kommentar

Så dere synes ikke det var relevant å nevne at Google Play Music vil inkludere YouTube Red og vice versa?

 

Eller det faktum at den offisielle bloggen dere linker til spesifikt nevner at tjenesten kommer til flere land snart, der dere velger å legge det frem som at tjenesten høyst sannsynlig kun vil gjelde i USA?

Endret av Tan28
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...