Gå til innhold

Overwatch-betatesten har fått en startdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir bare NA beta den 27. Oktober, de sa så på streamen til "Ellohime" da han var oss Blizzard å snakket med dev's. De skulle heller ha fokus på spill balanse enn å få opp EU servere. Vet ikke hvorvidt dette vil gjøres med EU spiller som kan sette region sin til "Americas" men tror de fleste har søkt beta med EU kontoen sin.

Lenke til kommentar

50 spenn på at det flopper i løpet av en måned.

Akkurat som alle andre wannabe-spill nå for tiden.

Overwatch har auto-aim, sier seg selv at det blir for dumt.

 

Blizzard spill flopper sjeldent, og når de kan intrigere Overwatch med Heroes of Storm og sine andre spill så vil det få bedre levetid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

50 spenn på at det flopper i løpet av en måned.

Akkurat som alle andre wannabe-spill nå for tiden.

Overwatch har auto-aim, sier seg selv at det blir for dumt.

 

Blizzard har virkelig blitt tragisk dårlige. Etter Wow suksessen skulle alt se likt ut med pastell og feelgood tegnegrafikk, og lattelig fordummende casual gameplay. Blizzard har blitt alt jeg misliker med spill i dag rett og slett. Eneste starcraft som er greit, men grafikkstilen er jo helt bak mål der også.

Lenke til kommentar

Eneste starcraft som er greit, men grafikkstilen er jo helt bak mål der også.

 

Nå er vel grafikk stilen i SC2 hold i samme stil som SC og det er jeg ikke helt enig med deg at det er mye pastell farger i WOW. Ikke mange pastell farger i Diablo heller kanskje med unntak av ørkenen, men det er ikke så mange muligheter for gul ørken sand. HS og HoS har jeg ikke spilt nok til å si om det er mye pastell farger men kan ikke si jeg har sett noe særlig av det, kom gjerne med eksempler,
Lenke til kommentar

Overwatch har auto-aim, sier seg selv at det blir for dumt.

 

1. Blizzard-made spill flopper aldri i løpet av en måned.

2. Om du egentlig var klar over hvor lite "auto-aim" som du kaller det hjelper for de på PC så hadde du sluttet å gråte før du i det hele tatt begynte.

 

Aim Assist er ikke til for å hjelpe de på PC heller, men for de som spiller på konsoll, så heads up, det blir mest sannsynlig også sluppet til konsoll..

Lenke til kommentar

 

Eneste starcraft som er greit, men grafikkstilen er jo helt bak mål der også.

Nå er vel grafikk stilen i SC2 hold i samme stil som SC og det er jeg ikke helt enig med deg at det er mye pastell farger i WOW. Ikke mange pastell farger i Diablo heller kanskje med unntak av ørkenen, men det er ikke så mange muligheter for gul ørken sand. HS og HoS har jeg ikke spilt nok til å si om det er mye pastell farger men kan ikke si jeg har sett noe særlig av det, kom gjerne med eksempler,

Både SC2 og Diablo 3 har tegnefilm grafikk, mens diablo 2 og SC 1 hadde en ve veldig fin"realistisk" grafikk.

Lenke til kommentar

Ser ikke akkurat for meg noen flopp her, jeg heller. Blizzard-navnet i seg selv er vel nok for å hindre det.. Journalister som har fått testa det er vel som regel entusiastiske også.

 

Tror det blir gøy, men må innrømme at Capture the Point(s) og Payload er gamemodes jeg føler jeg har spilt litt "ihjel" oppigjennom. Hadde vært artig med noe nytt, men ikke spør meg hva det skulle være..

Lenke til kommentar

Det som er bra med Twitch er jo at du kan få se live gameplay, uten noen interferens eller noe slikt fra gamedeveloper, ingen til å pynte på ting som skjer osv. Så du får se akkurat hvordan spillet er før du kjøper det (betaen kommer jo til å bli streamet). Du kan og få se ting som hvor bra spillet kjører på maskinen ol. Jeg synes hvertfall dette er en god måte å se hvordan et spill er, langt bedre enn gameplay videoer.

Lenke til kommentar

50 spenn på at det flopper i løpet av en måned.

Akkurat som alle andre wannabe-spill nå for tiden.

Overwatch har auto-aim, sier seg selv at det blir for dumt.

 

Så lenge blizzard kan selge på "theme park" modulene sine så vil det være populørt.

 

Spørsmåle er vell mer hvor dårlige packs og dyrt blir det får og komme inn i denne beta som Hots.

Lenke til kommentar

Finnes gul og lilla i pastell farger i virkeligheten?

 

 

Hehe, absolutt. Akkurat den pastellkommentaren var mer tenkt til de som påpekte at de siste spillene var så tegneserieaktig. Har vel egentlig bestandig vært mye farger fra blizzard. Diablo er vel det mørkeste, les mest awesome. Og best musikk...

Lenke til kommentar

Jeg har sett frem til Overwatch siden de lanserte det, og satser på å komme meg inn i en beta for å kose meg med det. Så lenge jeg kan ignorere chat fra spillerne på laget mitt, så tror jeg nok at jeg overlever også. Folk er ikke akkurat kjent for å være modne og konstruktive i kritikken sin av andre spillere, både de man spiller med - og de man spiller mot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...