Gå til innhold

LG første ikke-Nexus med Marshmallow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes denne artikkelen gir ganske falskt håp til alle G4-eiere. Dette gjelder kun kunder i polen, det står heller ingenting i pressemeldingen om at ALLE kunder i polen får 6.0, så det er antagelig en såkalt 'soak-test'. Slik var det med lollipop i fjor og, G3 brukere i polen fikk soak test, mens fullstendig utrulling var nærmere jul..

Lenke til kommentar

 

vil det komme til lg g3?

Jeg vil tro det, LG har vært veldig gode på oppdateringer på telefonene sine, min G3 mottar stadig oppdateringer.

I følge Androidpit er G3 skrevet opp på listene over telefoner som skal motta 6.0 hos Amerikanske tele selskaper. 

 

 

Jeg synes det er totalt mislykket at teleoperatørene skal være bindemiddelet for slike oppdateringer. Nesten så en får lyst å forlate Android som OS.

Lenke til kommentar

 

 

vil det komme til lg g3?

Jeg vil tro det, LG har vært veldig gode på oppdateringer på telefonene sine, min G3 mottar stadig oppdateringer.

I følge Androidpit er G3 skrevet opp på listene over telefoner som skal motta 6.0 hos Amerikanske tele selskaper. 

 

 

Jeg synes det er totalt mislykket at teleoperatørene skal være bindemiddelet for slike oppdateringer. Nesten så en får lyst å forlate Android som OS.

 

Du finner vel knapt telefoner som har egen FW fra operatørene i Europa. Dette er jo noe som skjer i USA der folk tror telefoner koster 1000 kr.

Endret av Lunalotic
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg skjønner hvem som leverer oppdateringer på OS'et jeg. Om det er 2 eller 3 parter involvert.

 

OS-produsent, mobilprodusent og eventuellt mobiloperatør (slik man husker det fra Nokia Symbian OS). Jeg har en Samsung tablet som jeg er rimelig sikker aldri vil få høyere enn 4.x.x Android. Også har jeg et par LG-telefoner, som begge er budsjettmodeller. Den nyeste av dem er i bruk, og jeg forventer nesten at selv LG vil la modellen skure (Spirit). Men, selvfølgelig kan jeg bli positivt overrasket.

 

Apple brukere har ihvertfall en ordentlig utrulling når det først foreligger oppdateringer. Så nå begynner jeg å bli ganske lei av Android-suppe. For det er "Sukkerskum 6.0" man som bruker lengter etter å få. Slik at man kan få kontroll over appene som skal ha tilgang på alt mellom himmel og jord på mobilen din.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke sammenhengen mellom overskriften "LG først med Marshmallow" og artikkelen. Men ser at URL er "lg-forste-ikke-nexus-med-marshmallow", og da er jeg enig. Men som det nevnes av andre, så melder LG at denne utrullingen starter i Polen. Når det kommer til Norge, vet vi jo ikke. De fleste i Norge antar jeg har en nordisk utgave. Min Nexus 5 fikk oppdateringen forrige uke. Ingen store forskjeller, men standbytiden er merkbart lengre, så tydelig at Doze har noe for seg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...