Gå til innhold

Kommer The Legend of Zelda: Twilight Princess til Wii U?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt igjen til dels skuffet etter å ha spillt igjennom det ved Wii lanseringen, men mye av det tror jeg var pga. påklistrede pissekontrollere i form av Wiimoten. Angret på at jeg ikke heller kjøpte det til GC den gangen. Så lenge de åpner opp for vanlige kontrollere her kan det jo blir verdt en ny gjennomspilling på ett tidspunkt.

Lenke til kommentar

Satt igjen til dels skuffet etter å ha spillt igjennom det ved Wii lanseringen, men mye av det tror jeg var pga. påklistrede pissekontrollere i form av Wiimoten. Angret på at jeg ikke heller kjøpte det til GC den gangen. Så lenge de åpner opp for vanlige kontrollere her kan det jo blir verdt en ny gjennomspilling på ett tidspunkt.

 

Tror både du og mange andre gikk på en smell der. Spillet var ikke designet for Wii-kontrolleren, og skulle aldri ha blitt utgitt til Wii. Jeg spilte GC-versjonen på min Wii, og spillet var magisk.

Lenke til kommentar

Satt igjen til dels skuffet etter å ha spillt igjennom det ved Wii lanseringen, men mye av det tror jeg var pga. påklistrede pissekontrollere i form av Wiimoten. Angret på at jeg ikke heller kjøpte det til GC den gangen.

 

Tror det er mange som er enig med deg. På bruktmarkedet er i alle fall Gamecube-versjonen mye dyrere enn Wii.

Lenke til kommentar

 

Satt igjen til dels skuffet etter å ha spillt igjennom det ved Wii lanseringen, men mye av det tror jeg var pga. påklistrede pissekontrollere i form av Wiimoten. Angret på at jeg ikke heller kjøpte det til GC den gangen. Så lenge de åpner opp for vanlige kontrollere her kan det jo blir verdt en ny gjennomspilling på ett tidspunkt.

Tror både du og mange andre gikk på en smell der. Spillet var ikke designet for Wii-kontrolleren, og skulle aldri ha blitt utgitt til Wii. Jeg spilte GC-versjonen på min Wii, og spillet var magisk.

 

 

Jepp, men nå var vel spillutvalget til Wii ganske bedritent for min del ved lansering også så jeg måtte vel nærmest ha minst én god ynskyldning..og jeg hadde jo håpet Nintendo greide å levere med den nye teknologien :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...