Gå til innhold

Sammenrullbare TV-er kan komme om to til tre år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

 

Men, som regel når man ruller ut noe, så blir det ikke helt flatt, en TV må jo være helt flat for å få den beste opplevelsen.

 

 

 

 

 

Fortell det til de som prøver å selge "curved TV" ...

 

 

 

"Ash of Titan" hadde et godt poeng...

 

Men som med lerret så finnes der måter å gjøre det (bort imot "helt")flatt.

 

"Tab-Tension" kan løse dette problemet på en ganske god måte.

 

As for...

"Curved-TV"...,det har noe for seg i Kinosalen...,men ser ikke helt nytten i en stue.

 

Til Data så ser jeg til dels poenget...,men da tenker jeg i rettning "Radius320" og lignende.

På vanlige skjermer så ser jeg ikke poenget i det hele tatt.

Lenke til kommentar

 

 

Men, som regel når man ruller ut noe, så blir det ikke helt flatt, en TV må jo være helt flat for å få den beste opplevelsen

Ting blir da ganske ofte helt flatt når man ruller det ut? Ting som lerret, tapet, plakater, stoff osv kommer jo på rull?

 

AtW

Jeh har ingen erfaring med at ting som er på rull blir helt flatt. Men det kan jo hende at de har en eller annen spesiell produksjonsprosess som gjør at de får det til. Kan jo tenkes at de har laget noe slikt som folk har på armlenet på sofaen, en masse kvadratiske staver som er festet på den ene siden, så man kan rulle det opp og ha det flatt.

Lenke til kommentar

Men, som regel når man ruller ut noe, så blir det ikke helt flatt, en TV må jo være helt flat for å få den beste opplevelsen

 

Antar at de kommer til å ha et slags stativ med for eksempel skinner som fører til at de rulles ut og strekkes til å bli så flate at folk flest ikke merker mye til det. Tviler på at det blir frihåndsrulling med en tynn film som koster mange tusen kroner.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...