Gå til innhold

Dette er det første bildet av Tag Heuers luksus-smartklokke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

For all del, det skal bli interessant å se sluttproduktet, det er jo ikke mange av smartklokkene som er fine. Prisen i seg selv er jo ikke ille i forhold til resten av klokkene til TAG Heuer...Til gjengjeld er prisen forholdsvis drøy i forhold til hva man får. At klokkene til TAG i utgangspunktet er dyre handler jo om innmaten, ikke det som er på utsiden. Det som er på innsiden av en smartklokke, vel...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

At klokkene til TAG er dyre handler stort sett bare om det ytre. De bruker billige standardurverk. 

 

Er ikke det bare de som er "lavere priset" ? Og det gjelder vel flere produsenter.

Lenke til kommentar

Ja, men TAG har faktisk blitt tatt i løgn når de har latet som de har laget verk selv, mens de egentlig har kjøpt inn.

 

Ja, det er ikke få sveitsiske som benytter ETA-verk - med eller uten modifikasjoner.

IWC har vel fått mye pepper for det. Betaler man så mye for en klokke forventer man in-house urverk.

 

Er dog spent på hvordan TAG har valgt å løse det med urskiven - om den blir digital eller analog.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

......skal ikke mer enn å plukke opp en 2 kroners plastikk-klokke fra Hong Kong for å få Apple Watch til å se billig ut i forhold da......

 

Ikke mye nøytral du da :)

Ikke to kroner, men jeg har sett endel på billige plastikk-klokker fra Hong Kong i prisklassen 5 til 25 dollar, og da jeg først fikk se bilder av Apple Watch fikk jeg hakeslepp. De har lagt seg til et designspråk som mer enn noe annet minner om de aller billigste "smart"-klokkene. Ja, mer polert, men polert turd. Ville ikke gått med det om jeg fikk den gratis.

 

Når andre ikke ser dette, antar jeg de rett og slett er for snobbete til å ha sett noe særlig på det segmentet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...