Gå til innhold

Den nyeste The Witcher 3-oppdateringen er gigantisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg personlig er ferdig med spillet, og kommer nok ikke til å spille gjennom på nytt. Men CDPR skal ha skryt for å virkelig jobbe hardt med å gjøre spillet, selv så lenge etter lansering.

 

Får teste forbedringene når utvidelsene kommer :)

 

Sier ikke at de gjør en dårlig jobb og fint de oppdaterer, men er da langt ifra å være lenge siden lansering. Vi snakker fortsatt samme kalenderår og et spill som fortsatt selges til full pris.

Lenke til kommentar

 

Jeg personlig er ferdig med spillet, og kommer nok ikke til å spille gjennom på nytt. Men CDPR skal ha skryt for å virkelig jobbe hardt med å gjøre spillet, selv så lenge etter lansering.

 

Får teste forbedringene når utvidelsene kommer :)

Sier ikke at de gjør en dårlig jobb og fint de oppdaterer, men er da langt ifra å være lenge siden lansering. Vi snakker fortsatt samme kalenderår og et spill som fortsatt selges til full pris.

 

Joda, men singleplayerspill selger nesten alltid best rundt lansering og ukene etter. Spillbransjen er veldig hit-drevet, og opptatt av the newest/latest/best, og derfor tror jeg det sjelden blir ansett som lønnsomt å bruker masse tid og penger på å fikse et spill som er nesten fem måneder gammelt. Det vanlige er at spill får masse støtte rett etter lansering, og så faller det ganske kjapt. I alle fall på konsoll. (PC er litt annerledes, statistikk har vist at her kan spill ha "lange ben", antakelig på grunn av Steam-salg og at alt er digitalt så man trenger ikke bruker fysisk hylleplass på disse gamle spillene i butikken.)

 

Men i dette tilfellet skal de jo komme med DLC ganske snart, som kan gi spillet en ny boost hvis det er bra, så sånn sett er det jo i deres interesse å få spillet så bra som mulig.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Hva skjer med patching for tiden? Før hadde et spill kanskje 2 - 3 patches etter slipp. Nå er The Witcher ute med 10, og Dragon Age Inquisition hadde 11 tilsammen. Galskap.

 

Distribuering av patcher er blitt betydelig lettere, før i tiden kom patcher ofte med en expansion el.l i tillegg, men med bedre internett og tjenester som Steam kan utvikler lett sende ut mindre oppdateringer og hotfixer

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er tilfreds med min egen taktikk med å liggee 6-12 måneder bak når det gjelder spill. Billigere og bedre.

 

AtW

 

Ja, er nok i brunn og grunn den beste taktikken. Har som oftest fått mindre bugs, bedre UI, inventory osv. pluss at prisen fort kan bli lavere..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skjer med patching for tiden? Før hadde et spill kanskje 2 - 3 patches etter slipp. Nå er The Witcher ute med 10, og Dragon Age Inquisition hadde 11 tilsammen. Galskap.

Vil si det er forskjell på "patcher som fikser noe som er fucka i spillet "

 

Og patcher som CPR gir ut som er "content adding mini expansion packs"

 

Wicher hadde veldig få buga fra starten av, så mesteparten av disse patchene er gratis innhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...